Snygglenn Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Underbart att folk har sån koll på någon som spelar microlimit... Många som har insett att han är rolig att skratta åt Citera
DrRoland Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Underbart att folk har sån koll på någon som spelar microlimit... Faktiskt. Och ändå är det ju ingen härinne som spelar så där uberlåga och omanliga stakes... Citera
MikeTime Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Nej, kungrichard spelat 0,25/0,5.. såg det själv... OMG ...och Rövaren också. Citera
hajen112 Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Faktiskt. Och ändå är det ju ingen härinne som spelar så där uberlåga och omanliga stakes... Nej alla på pf spelar väl minst 25/50 eller tjänar som statsministern på sitt vanliga jobb. Citera
MikeTime Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Nej alla på pf spelar väl minst 0.25/0.50 eller tjänar som statsministerns hemhjälp på sitt vanliga jobb. Justerat. Citera
Mr.Lajban Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 "Sommarbord" som är ännu billigare känns verkligen som att marknadsavdelningen har klurat ut hur de ska få alla fjortisar att lira poker på sommarlovet... Wp SVS Citera
DrRoland Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Desvärre så kan man ju misstänka att de där borden är här för att stanna. Vanliga BM och de flesta andra sajter har ju 0,2/0,5 som sin lägsta nivå numera. Citera
IBetUFold Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Testade en stund igår. Toppset mot färgdrag all-in på floppen sen fick det vara bra för mig... Citera
Ferna Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2009 Testade en stund igår. Toppset mot färgdrag all-in på floppen sen fick det vara bra för mig... Jag tyckte det såg ut som att du satt där ett tag ja Citera
jm_j Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Kul med max 100BB/50kr inköp men eftersom Svenska Fel vill skryta med "spelaransvar" och annat skit istället för att för att tala om att dom vill bara spela pengar kunde mupparna lika gärna ha blindarna på 1/2öre. Nya borden är roliga iaf och fiskarna kan bara köpa in med 50kr så deras pengar räcker längre. För min del ekonomiskt är det ingen jätteskillnad eftersom jag är så dålig på NLT. Citera
IBetUFold Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Jag tyckte det såg ut som att du satt där ett tag ja Hehe... Var det du som satt med färgdraget och träffade färgen? Citera
LuckyStar5.1 Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Desvärre så kan man ju misstänka att de där borden är här för att stanna.Vanliga BM och de flesta andra sajter har ju 0,2/0,5 som sin lägsta nivå numera. Ja oj, usch och blääää ...ännu ett tecken på att pokern är på väg att dö ut. Trodde inte på det förrens nu. Citera
Ferna Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2009 Hehe... Var det du som satt med färgdraget och träffade färgen? Nej faktiskt inte men jag såg ditt namn på dom borden där under dagen =) "IBetUFold" Citera
Recommended Posts