Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det är väl bra, ju lägre stakes desto mer fisk lär det väl locka. I guess...

Tips till TS, släng upp en poll så man kan rösta oxå vetja :roffe:

Eller tror ni de fiskar som redan lirar på ss istället kommer köra de borden? Och på så sätt att era regular-fiskar no longer kommer donera till er?

Neee jag tror på mer fisk. Det är väl ändå SSs syfte, att locka fler spelare till sajten.

Postad
Det är väl bra, ju lägre stakes desto mer fisk lär det väl locka. I guess...

Tips till TS, släng upp en poll så man kan rösta oxå vetja :roffe:

Eller tror ni de fiskar som redan lirar på ss istället kommer köra de borden? Och på så sätt att era regular-fiskar no longer kommer donera till er?

Neee jag tror på mer fisk. Det är väl ändå SSs syfte, att locka fler spelare till sajten.

Tycker det känns som att fiskarna som hängde på 0.5/1 förut har flyttat ner till sommarborden så 0.5/1 hänger det mest grinders, nån som håller med?

Postad

Jag var inne och spelade 50-100 händer. Det var nästan som förr...otroligt fiskigt och folk verkade hata pengar. Men det lugnar nog ner sej lite med tiden och då blir värdet relativt sämre med 1/2 mörkarna och 1/4 maxinköp mot vanliga 0,5/1 tror jag.

Men jag står gärna ut om det bara är för en period om det lockar massa NY fisk till Svs. Dessutom är det än så länge bara FR-bord.

Postad
Hur vet du det? (om du nu inte suttit där själv 24/7)

Perfekt nivå att gå ner och banka all in varje hand på!

Har suttit där rätt mycket och varje gång jag suttit där har han suttit där och grindat!

Postad
Har suttit där rätt mycket och varje gång jag suttit där har han suttit där och grindat!

Okej, men då spelar ni 24/7 båda två? Kul för er? Eller ville du få fram något annat? Tycker själv att det är samma regs dygnet runt på alla FR bord på svs.

Postad
Okej, men då spelar ni 24/7 båda två? Kul för er? Eller ville du få fram något annat? Tycker själv att det är samma regs dygnet runt på alla FR bord på svs.

Jaja besserwisser klart du har rätt!

Postad
haha efter fyra år på lägsta nivån var det väl dags att kliva ännu lägre ned på stegen när dem introducerade en lägre nivå

Har rikard spelat i fyra år på 0.5/1?

Postad
Härligt att ni verkar ha så stor koll på eran idol?

Svs öppnade torsdag 30/3 -06.. 3 år sen... :ola:

Jag är imponerad över att du kan använda google..

Postad
Härligt att ni verkar ha så stor koll på eran idol?

Svs öppnade torsdag 30/3 -06.. 3 år sen... :ola:

Det är väl klart att det är roligt att håna en kille som betett sig som ett riktigt spån på forumet, ser sig som duktig på poker och var riktigt taskig mot ängeln?

Tycker inte du det är ganska patetiskt att sitta och nöta 15h/dag i tre år för att sen kliva ännu längre ned så fort en lägre nivå öppnas?

Postad
Det är väl klart att det är roligt att håna en kille som betett sig som ett riktigt spån på forumet, ser sig som duktig på poker och var riktigt taskig mot ängeln?

Tycker inte du det är ganska patetiskt att sitta och nöta 15h/dag i tre år för att sen kliva ännu längre ned så fort en lägre nivå öppnas?

Kanske det, om man vill sjunka till samma låga nivå? 8-)

Aldrig sett honom posta något här, vad nickar han?

Underbart att folk har sån koll på någon som spelar microlimit... :mrgreen: