Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul att du är intresserad av tennis, själv har jag spelat tennis stor del av mitt liv och jag är sjukt intresserad.

 

Tilt att jag inte har eurosport nu då någon glömde tvkortet i stugan 17 mil härifrån. Så iställer följer jag din DB och kollar resultat.

 

så keep up the good work ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som vill vinna pengar på tennisbetting kan ju börja betta emot mig på allt jag bettar. Jag sätter fanimej inte en match!! Ikväll står allt hopp till Gulbis för min del, vinner han blir det jätte + förlorar han så kan jag ju gå å lägga mig ;-)

 

Jag fick precis tillbaka min bil, det var tändkassetten som hade lagt av och dessutom behövde flexkröken bytas. 5000 gick kalaset på så jag ser gärna att Gulbis gör en insats och betalar detta åt mig!

 

 

 

Kul att du är intresserad av tennis, själv har jag spelat tennis stor del av mitt liv och jag är sjukt intresserad.

 

Tilt att jag inte har eurosport nu då någon glömde tvkortet i stugan 17 mil härifrån. Så iställer följer jag din DB och kollar resultat.

 

så keep up the good work ;)

 

 

Samma här. Jag spelade mellan 3-17 års ålder innan jag la ner pga skador och motivationsproblem. Trist med TV-kortet fast Eurosport sänder ändå inte wimbledon men du kanske mena 4 sport?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va segt det är att spela poker när man är sjuk. Jag hade verkligen ingen lust att spela men kände att jag måste göra min plikt och spela en liten session iaf. Det gick finemang idag igen och stannade +$800. Var med om en speciell händelse på DoN och det var att blinda gick upp till 500/1000, detta har bara hänt 1 gång tidigare för min del på mina drygt 7000 spel.

 

 

Mina Wimbledonbets gick käpprätt åt helvete idag (igen). Bedragaren Starace föll även han på mållinjen och det är ju ganska symboliskt för mina gubbar å gummor men det är bara att ta nya tag imorgon.

 

Jag önskar att jag blir frisk snart!! Orkar inte flyga sjuk till Vegas :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens tennisbets ser ut att gå fantastiskt mycket bättre än på länge i skrivande stund!

 

Har en trippel med 9 i odds på Karlovic, Haas och Hanescu som vinnare. Karlovic gjorde nyss 2-1 i set mot Tsonga så det ser bra ut!

 

Har Cibulkova som vinnare mot Vesnina, min dam spelar fantastiskt bra och leder 2-0 i 3:e

 

Spelade Cirstea mot Azarenka till 7 i odds och hon står emot bra än sålänge 5-5 i första set! Även om hon går förlorande ur kampen så är det ett bra spel alla dar i veckan.

 

Dagens stora chansning är Fish mot Djockovic. Kommer att bli jämt men bra odds på fisken.

 

Slängde även in ett litet bet på Montanes mot Verdasco. Ser dock ut att bli pisk för min gubbe där.

 

Spännande spännande!!! Ska även försöka hinna med lite poker ikväll efter tennisen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från Liseberg. Det har varit en mycket trevlig dag men fruktansvärt varmt och långa köer. Det mest dramatiska som hände idag var att när vi köat en halvtimme till "kanonen" och precis ska gå upp på plattformen för att åka så blir vi ombedda att stå kvar pga en "mindre störning". Några minuter senare kommer meddelandet Vi måste härmed stänga kanonen och evakuera alla väntande pga att tåget spårat ur. Jaha, det känns ju säkert och bra!

 

Dagen började för övrigt inte heller speciellt bra. Hörde att det var ett jävla liv utanför min villa inatt och när jag vaknade idag och skulle åka så upptäckte jag att nån krossat en flaska på min uppfart. Hade jag märkt det innan så skulle jag slaktat den fan som gjorde det. I övrigt så blev det bara 4 timmars sömn och efter en mkt aktiv dag på Liseberg så är jag nu helt slut.

 

Jag hade ett stort bet på en levande trippel som skulle avgöras idag. Föll på sista matchen pga att Hanescu förlorade mot Simon så det känns riktigt surt.

 

Nu ska jag lägga mig och läsa lite pokerbok tills jag somnar med boken över ansiktet och därefter vakna till MTT-Söndag!

 

Natti

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns dåliga spelare men ibland tror man fan inte att det är sant... Kan detta ens hända på riktigt eller drömmer jag?

 

 

 

PokerStars Game #29729617162: Hold'em Limit ($5/$10) - 2009/06/24 17:17:30 CET [2009/06/24 11:17:30 ET]

Table 'Pyrrhus V' 6-max Seat #6 is the button

Seat 1: Dymetadrine ($392 in chips)

Seat 2: hoffa ($149.50 in chips)

Seat 3: ALEXDRLOVE ($126 in chips)

Seat 4: Displeased ($168 in chips)

Seat 5: Kala77 ($253 in chips)

Seat 6: blackorso ($212 in chips)

Dymetadrine: posts small blind $2

hoffa: posts big blind $5

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Displeased 7 of ClubsAce of Clubs

ALEXDRLOVE: folds

Displeased: raises $5 to $10

Kala77: folds

blackorso: calls $10

Dymetadrine: folds

hoffa: calls $5

*** FLOP *** 10 of HeartsAce of DiamondsAce of Spades

hoffa: checks

Displeased: bets $5

blackorso: calls $5

hoffa: folds

*** TURN *** 10 of HeartsAce of DiamondsAce of SpadesJack of Hearts

Displeased: bets $10

blackorso: calls $10

*** RIVER *** 10 of HeartsAce of DiamondsAce of SpadesJack of HeartsKing of Clubs

Displeased: bets $10

blackorso: raises $10 to $20

Displeased: calls $10

*** SHOW DOWN ***

blackorso: shows 7 of DiamondsQueen of Diamonds (a straight, Ten to Ace)

Displeased: mucks hand

blackorso collected $99 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $102 | Rake $3

Board 10 of HeartsAce of DiamondsAce of SpadesJack of HeartsKing of Clubs

Seat 1: Dymetadrine (small blind) folded before Flop

Seat 2: hoffa (big blind) folded on the Flop

Seat 3: ALEXDRLOVE folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: Displeased mucked 7 of ClubsAce of Clubs

Seat 5: Kala77 folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: blackorso (button) showed 7 of DiamondsQueen of Diamonds and won ($99) with a straight, Ten to Ace

 

Hehe... hade en gube idag i en DoN som plockade av mig flera hundra i chips med en Q7 suuuuited som han limpade in med UTG. Jag på cut-off med QQ höjde 4bb med beredskap att folda mot omslag. Det blev dock bara en syn. Brädan kommer knekt högt, jag betar halvpott och han synar. Turn blank, han checka och jag checkar bakom. Visste inte vad jag skulle tro vid det här laget. AK? Slowspelade pocketkungar/ess eller rentav set? River kommer ett tredje, lågt ruter och han lägger ut ett futtigt bet på typ fjärdedels pott. Jag hade nog vikt allt över halvpott här eftersom det var tidigt i en DoN och jag ändå hade 85% av startstack kvar. Nu synar jag och får alltså till min förvåning se killen vända upp en färg med Q7-handen. Sen fortsatte han som en del fiskar som inte verkar ha en susning om DoN-strategi ofta gör: Vann flera potter till och stacken upp på ganska säker nivå för att luta sig bakåt och vänta. Men istället skulle han in och böka i en massa potter och hade snart tappat allt och bustade ut som 7:a eller 8:a. Och eg. ska man väl bara vara glad att det ofta ändå är ett par stycken så här osannolikt dåliga spelare med eftersom de höjer sannolikheten att man själv ska lyckas komma in i pengarna. Hur högt upp hittar man förresten såna här spelare? Är de helt försvunna på dina nivåer, eller hittar man dem t.o.m. på $100-sittar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe... hade en gube idag i en DoN som plockade av mig flera hundra i chips med en Q7 suuuuited som han limpade in med UTG. Jag på cut-off med QQ höjde 4bb med beredskap att folda mot omslag. Det blev dock bara en syn. Brädan kommer knekt högt, jag betar halvpott och han synar. Turn blank, han checka och jag checkar bakom. Visste inte vad jag skulle tro vid det här laget. AK? Slowspelade pocketkungar/ess eller rentav set? River kommer ett tredje, lågt ruter och han lägger ut ett futtigt bet på typ fjärdedels pott. Jag hade nog vikt allt över halvpott här eftersom det var tidigt i en DoN och jag ändå hade 85% av startstack kvar. Nu synar jag och får alltså till min förvåning se killen vända upp en färg med Q7-handen. Sen fortsatte han som en del fiskar som inte verkar ha en susning om DoN-strategi ofta gör: Vann flera potter till och stacken upp på ganska säker nivå för att luta sig bakåt och vänta. Men istället skulle han in och böka i en massa potter och hade snart tappat allt och bustade ut som 7:a eller 8:a. Och eg. ska man väl bara vara glad att det ofta ändå är ett par stycken så här osannolikt dåliga spelare med eftersom de höjer sannolikheten att man själv ska lyckas komma in i pengarna. Hur högt upp hittar man förresten såna här spelare? Är de helt försvunna på dina nivåer, eller hittar man dem t.o.m. på $100-sittar?

 

 

Finns en hel del riktiga nötter även där. Sämst av alla jag sett som lirar på $100+ ibland måste vara auremaja. Ligger just nu på -51% ROI på 1000 sng's. Överlever sällan mer än max 3 minuters spel :-)

 

Riktiga ägg finns överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Solsken och uppehåll i Wimbledon innebär att det blir utegrinding hela dagen idag. Har precis flyttat ut alla tillbehör och lagt några iskalla folkisar på isning i frysen! Detta kommer att bli en bra dag. Börjar med ett par timmars DoN malning sen blir det MTT ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en dubbelt så lång session än normalt. +$350 efter en tung start. Bränd på axlar, mage och lår men värre lär det väl bli i Vegas nästa vecka. Nu blir det lite småpackning, börjar längta sjukt mycket efter att åka nu, är så jävla excite som Borat skulle sagt.

 

 

 

Låter fint, gl ikväll :)

 

Tack! Samma till dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter fortfarande ute i det fina vädret (helt naken) och planerar att göra så hela natten (dock med kläder om det blir kyligt). Nu har MTT-kvällen börjat och jag lirar just nu Warm-up och sitter med avg stack. Jag ska även lira million och turbo takedown. Sitter å försöker kvala in till $650 wsop, lyckas jag inte så köper jag mig in ändå, har en massa överflödiga FPP som man kan använda till sånt :)

 

Denna söndag ska jag inte tilta bort mitt liv. En avg Söndag senaste månaderna kostar mig $4-$6k och så kan jag inte fortsätta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min step 5 sng har startat, 2 bra spelare är med resten är inget märkvärdigt så step 6 here I come! I million har jag 18k tidigt så bra början där. Det blir 500 om 20 min oxå, jag är riktigt laddad ikväll.

 

 

I övrigt kan jag tala om att jag är definitivt inte naken längre. Nu börjar det bli riktigt kallt och det är fan 100 000 knott här som vill bita överallt på mig så det blir nog tvångsinflyttning snart :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MJLFIV034TU8432TGNFVWVSNWOUHG

 

 

bust million QQ vs KK all-in pre. Trodde att han jävlades med mig, borde lagt före före flopp DÅLIGT Displeased.

 

I step 5 rök de båda highstakes-regs som nummer 1 & 2 så nu ligger vägen öppen för mig. Ligger kvar på 1500 men det ordnar sig nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAG BLIR FAN SPYFÄRDIG. HUR FAN HITTAR HAN SYNEN???? FOLD 100 AV 100 FÖR FAN I HELVETES JÄVLA JAEHNGÖVKKbäOvfadjö <njöanjfnRIBÄND<A

 

 

PokerStars Game #29887366758: Tournament #175379359, $670+$30 Hold'em No Limit - Level VII (150/300) - 2009/06/28 23:57:06 CET [2009/06/28 17:57:06 ET]

Table '175379359 1' 9-max Seat #1 is the button

Seat 1: Lefty McDog (1823 in chips)

Seat 3: Hypno-Magic (1698 in chips)

Seat 6: CoopCooper44 (6079 in chips)

Seat 7: Displeased (2090 in chips)

Seat 8: OTT CANADA (1810 in chips)

Lefty McDog: posts the ante 25

Hypno-Magic: posts the ante 25

CoopCooper44: posts the ante 25

Displeased: posts the ante 25

OTT CANADA: posts the ante 25

Hypno-Magic: posts small blind 150

CoopCooper44: posts big blind 300

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Displeased Ace of SpadesKing of Clubs

Displeased: raises 1765 to 2065 and is all-in

OTT CANADA: folds

Lefty McDog: folds

Hypno-Magic: folds

CoopCooper44: calls 1765

*** FLOP *** 10 of Clubs8 of Hearts6 of Spades

*** TURN *** 10 of Clubs8 of Hearts6 of Spades7 of Spades

Displeased said, "lol wtf dude?!"

*** RIVER *** 10 of Clubs8 of Hearts6 of Spades7 of Spades4 of Diamonds

Hypno-Magic said, "ul mate, gg from the man on the moon"

*** SHOW DOWN ***

CoopCooper44: shows 4 of Hearts4 of Clubs (three of a kind, Fours)

Displeased: shows Ace of SpadesKing of Clubs (high card Ace)

CoopCooper44 collected 4405 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 4405 | Rake 0

Board 10 of Clubs8 of Hearts6 of Spades7 of Spades4 of Diamonds

Seat 1: Lefty McDog (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: Hypno-Magic (small blind) folded before Flop

Seat 6: CoopCooper44 (big blind) showed 4 of Hearts4 of Clubs and won (4405) with three of a kind, Fours

Seat 7: Displeased showed Ace of SpadesKing of Clubs and lost with high card Ace

Seat 8: OTT CANADA folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt åt helvete inatt. Blir inga cash på hela kvällen för min del. Stannar back ca $4k denna söndag oxå vilket var precis det jag inte skulle göra grrrr :evil:

 

Kul liv killen på mitt $650 sat bord måste ha... AA tre jävla händer på raken. Första plockar han halva min stack och på 3:e sista hälften. Känns ju inte speciellt REALISTISKT. Jag har fan aldrig sett nån innan få AA 3 händer i rad i hela mitt jävla liv, är det ens möjligt??

 

Enligt min miniräknare är det strax under 1 på 11 miljoner att få AA 3 händer i rad.

 

Får trösta mig med att det är Wimbledon imorrn igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Massa bra matcher i dagens Wimbledon!

 

Jag inleder med att Andréev spöar Haas till fina 3.5

Karlovic servar ut Verdasco, detta är 3:e raka matchen jag oddsar mot Verdasco så nu jävlar! Chansning på att Vesnina slår Dementieva, hon spelade delvis fantastiskt bra förra matchen.

 

Annars tror jag tyvärr att de flesta favoriter håller. Dåliga odds på eventuella skrällar men jag tror att Lisicki kan hota Wozniacki. Lisicki slog ut Kuznetsova förra matchen och Chakvehtadzde 2 matcher innan det så hon är obv farlig men tycker ändå att oddset ligger lite väl lågt.

 

I matchen som Tv4 sport visar just nu slänger jag in ett bet på Oudin. Radwanska är inte vacker och har en vek serve så här finns helt klart skrällchans ser jag!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...