Displeased Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 Dent imponerar. Kommer troligen inte räcka till vinst men har backat upp med Dent +8.5 games och ett bet på att Murray tappar set. ....och där rök jag ur wcoop 64k pott all-in på turn och fi hittar en av sina 5 outs i vanlig ordning. great call
Ncrio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Torskade ett lillbet på Dent, idag har kör jag Söderling stenhårt. 1-0 i Set efter en härlig vändning. Han började extremt skakigt. 2-1 i andra, den visas på Eurosport#2
Displeased Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 Jag har oxå mängder av bets på Söderling. Vinst, -2.5 games, 3-1 i set. Satte 2-0 till Bondarenko men hur vinner man 6-0,6-0 i en 8-del? Oudin dödar Petrova. Wickmayer vinner mot Kvitova, troligen 2-0. Stepanek kan ge Djokovic en match om inte Djokovic spelar bättre än vad han gjort hittils i US Open. Vad tror folket om hur Verdasco kommer att kunna hantera Isners servar? Mycket lockande odds på Isner men jag är osäker... I övrigt intressant att se hur oddsen på Oudin ändras under turneringens gång 15 mot Dementieva innan match. 5 mot Sharapova, 1.99 mot Petrova lol vad blir det nästa match? 1.1?
Ncrio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 liveoddsade vid 1-1 i set på Oudin, hoppas hon knyter ihop säcken nu! Med hemmastödet så måste det ju funka!
Ncrio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 SÅÅÅÅJA! Men jävlar va Oudin's backhandsslice är dålig, måste hon förbättra imo. :mrgreen: :mrgreen: edit: hoppas det är okej att jag kör lite tennissnack i din db
Ncrio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 drar ett litet bet på Kvitova nu live mot wickmayer. Kan gå hur som helst, och 4ggr pengarna är för fint för att skita i.
Displeased Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 Jag spelade Wickmayer -2.5 games, hon har 5-2 i 3:e och klantar bort det. Dra åt helvete!
Ncrio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 damtennis e alltid mkt mer svängigt och rent generellt bättre att spela på, framförallt live. Såg vi ju igår med zlynan som klantade bort det totalt. Nae kvitova, nu fixar vi detta!
Displeased Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 damtennis e alltid mkt mer svängigt och rent generellt bättre att spela på, framförallt live. Såg vi ju igår med zlynan som klantade bort det totalt. Nae kvitova, nu fixar vi detta! Zlynareva? Synd på Kvitova Jag har ett stort bet på en 4-ling där Isner är sista match som ska in nu bara, dock så ingick Söderling i den 4-lingen, hur blir det med det iochmed att D gav upp inför 4:e set?
Ncrio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Jag fick in mina pengar för Söderling, kan vara så att den matchen blir 1 i odds men du borde få korrekt odds. Fan va Isner börjar bra! drar in ett bet.
simonlofberg Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Zlynareva? Synd på Kvitova Jag har ett stort bet på en 4-ling där Isner är sista match som ska in nu bara, dock så ingick Söderling i den 4-lingen, hur blir det med det iochmed att D gav upp inför 4:e set? Har varit med om att dom har lottat matcher som blivit uppskjutna/avbrutna för att spelbolagen ska få ett resultat..... Dock var det i fotboll.
Ncrio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Verdascos topspinn-spel fungerar inte på hardcourt. Ge upp!
Bodinarn Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Jag har ett stort bet på en 4-ling där Isner är sista match som ska in nu bara, dock så ingick Söderling i den 4-lingen, hur blir det med det iochmed att D gav upp inför 4:e set? Det är väl bara när man bettat på settsiffror beten blir 1,0? Är nästan säker på att det är så.. Isner känns kall dock
Displeased Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 Det är väl bara när man bettat på settsiffror beten blir 1,0? Är nästan säker på att det är så.. Isner känns kall dock Ja, Isner är en stor besvikelse hittils. Han är loj och bra mycket sämre än mot Roddick Stepanek +4.5 games mot Djokovic känns bank.
Ncrio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Fan va tråkigt, taktiskt bra av verdasco efter första set.
Ncrio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Kvällens sista bet blir på Kuznetsova, breakeven hittils kör ett litet på henne/honom. De tunga grundslagen till sin fördel..
falukorven Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Va tror du ? Har Robin ngn chans i tennisen mot Roger ?
Ncrio Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Över 60 egna misstag av Kuz, riktigt dåligt. Starkt av Wozniacki nu har hon drömläge med matcher mot Oudin och sedan Wickmayer eller Bodarenko! Federer såg ruskigt bra ut igår, jag undviker i allafall t om ett minibet på Söderling.
Displeased Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Va tror du ? Har Robin ngn chans i tennisen mot Roger ? Jag skulle bli förvånad om Robin tar ett set. Känns som att det var i Paris eller Wimbledon det skulle ske isåfall. Robin har inte lika bra tryck i slagen nu som han hade då känns det som, jag tror Federer sopar banan med honom. Över 60 egna misstag av Kuz, riktigt dåligt. Starkt av Wozniacki nu har hon drömläge med matcher mot Oudin och sedan Wickmayer eller Bodarenko! Federer såg ruskigt bra ut igår, jag undviker i allafall t om ett minibet på Söderling. Jag slängde in ett bet på Wozniacki bara för att det var TV-match men somnade under första set. Oudin har spöat Dementieva, Sharapova, Petrova... Spelar totalt respektlöst och håller nerverna i styr i avgörande skede, spöar hon Wozniacki oxå så kan det går riktigt bra. Jag spelade ju henne som US Open vinnare efter 2:a omgången Just nu sitter jag i skolan men hade tydligen ingen lektion så nu blir det att gå igenom dagens matcher! Hade en usel bettingdag igår så idag måste det bli bättre! Ikväll är det WCOOP $320 mixed he för min del, ser fram emot! Helt klart ett av de roligaste event.
Displeased Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 PokerStars Game #32592286616: Tournament #193732239, $100+$4 USD Hold'em No Limit - Level X (300/600) - 2009/09/08 14:35:49 CET [2009/09/08 8:35:49 ET] Table '193732239 1' 10-max Seat #3 is the button Seat 3: misterfatleg (630 in chips) Seat 4: ufo0123 (100 in chips) Seat 5: wudiyg (100 in chips) Seat 7: dafadda (830 in chips) Seat 9: Druessel (12425 in chips) Seat 10: Displeased (915 in chips) misterfatleg: posts the ante 60 ufo0123: posts the ante 60 wudiyg: posts the ante 60 dafadda: posts the ante 60 Druessel: posts the ante 60 Displeased: posts the ante 60 ufo0123: posts small blind 40 and is all-in wudiyg: posts big blind 40 and is all-in *** HOLE CARDS *** Dealt to Displeased dafadda: folds Druessel: folds Displeased: calls 600 misterfatleg: folds Uncalled bet (560) returned to Displeased *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** ufo0123: shows (a pair of Sixes) wudiyg: shows (a pair of Sixes - King kicker) Displeased: shows (a pair of Sevens) Displeased collected 480 from pot *** SUMMARY *** Total pot 480 | Rake 0 Board Seat 3: misterfatleg (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 4: ufo0123 (small blind) showed and lost with a pair of Sixes Seat 5: wudiyg (big blind) showed and lost with a pair of Sixes Seat 7: dafadda folded before Flop (didn't bet) Seat 9: Druessel folded before Flop (didn't bet) Seat 10: Displeased showed and won (480) with a pair of Sevens Hur blir prisfördelningen här då?
FUNKYF1SH Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Haha. Faktiskt intressant hur de gör. De finns väl i princip bara två alternativ, antingen splittas pengarna eller att den med näst bäst hand, dvs wudiyg, vinner. Eller lottning?
Displeased Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Haha.Faktiskt intressant hur de gör. De finns väl i princip bara två alternativ, antingen splittas pengarna eller att den med näst bäst hand, dvs wudiyg, vinner. Eller lottning? Har forskat lite i saken och det verkar vara så att det är den vars användarnamn som står först som cashar, dvs ufo men det verkar märkligt om det är på det viset.
Illvillja Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Jag vet att på cake network så splittas prispengarna mellan 2 spelare om de har lika mycket marker när de åker...
Recommended Posts