Gå till innehåll

Bluefire vs DC?


Upgrade

Recommended Posts

Hade tänkt utöka mitt bibliotek, är för närvarande medlem i CR men har typ sett alla sevärda videos där. Tänkte välja en träningssida till, men är osäker över vilken som är bättre och hoppas på något tips. Är det någon som är medlem i båda två?

DC är ju erkänt bra, men jag har noll koll på Bluefirepoker...Galfonds video på CR var ju bra, men håller hans nya vidoes samma kvalite? Hur är de andra coacherna på siten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt utöka mitt bibliotek, är för närvarande medlem i CR men har typ sett alla sevärda videos där. Tänkte välja en träningssida till, men är osäker över vilken som är bättre och hoppas på något tips. Är det någon som är medlem i båda två?

DC är ju erkänt bra, men jag har noll koll på Bluefirepoker...Galfonds video på CR var ju bra, men håller hans nya vidoes samma kvalite? Hur är de andra coacherna på siten?

 

Hm jag gillar nog BFP mest av alla siter, CTS filmer e ju rätt sköna på CR men gillar inte CR annars så värst, dom slänger utt oftast 5-6 värdelösa filmer i veckan.

Sen ev en bra varannan vecka.

 

BFP håller ganska bra klass imo.

 

Leggo poker finns ju också annars.

 

Jag rankar nog BFP>Leggo>CardRunners

Kan bero på att jag sett "alla" bra filmer på CR, medans BFP e rätt nytt och jag gillar Galfond som faan!

Andra coacher är faktiskt helt okej PBJaxx har en hur man justerar sin range för att exploatera sin percived range som är rätt roligt.

 

 

Testa 7dagars trialen på DC å Leggo annars å kolla så mycket filmer du bara kan, å stanna sen i den du gillar mest.

 

Vad lirar du btw? Det är en väldigt stor faktor.

Då tex BFP inte har nån MTT film vad jag vet, men utgick ifrån 6max NLTH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...