Gå till innehåll

Redbet Rakeback


CashIsKing

Recommended Posts

Gäller det alla att det är 30% nu @Boss? Eller finns det andra affs man kan sammarbeta med hos Redbet, mkt intresserad isf om någon vet.

 

 

Mvh Danne

 

Fick detta mail av dom häromdagen, om det nu säger dig något?

 

"Important News from Redbet

 

Dear Redbet Customer,

 

Due to pressure from Boss Media, your rake back percent on the Boss Media International Poker Network will be 30% as of June 1st, which is the highest possible rakeback on the network.

 

Thanks to this, we will run three consecutive €10000 guaranteed tournaments in the beginning of July, August and September to which you can qualify by raking at least €500 during the previous month. In other words, a player raking €500 in June, will get a seat in the July tournament. The tournaments will only be open for those that have qualified by reaching the rake requirement of €500. It will not be possible to buy into the tournament.

 

We will also run a number of freeroll tournaments during the summer.

 

For more information, please contact us at support@redbet.com

 

Best Regards,

 

Redbet Support Team"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara dom? När har det varit tillåtet att ha mer än 30% på boss? Men klart att det går att få bättre deals på boss, men det är under bordet.

 

+1

 

Redbet har väl vart de som flashat mest öppet med sin RB o väckt mkt ont blod, så nu har väl Boss Media slutligen hotat o slänga ut dem.

 

Vet att det var uppe på tapeten redan i början av 2008.

 

Jag har dock kollat med min affe på mitt skin, och min höga RB är fortfarande kvar. Så vill man ha hög rb får man nog byta skin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Funderar på att öppna konto på Redbet.

 

Frågan är om det är bättre att spela med 30% RB eller Redbets "Monthly VIP Bonus ". https://www.redbet.com/poker/promo/vip_bonus

 

I post 8 står det om hur man kan räkna ut RB men det kan väl inte stämma. Då skulle man få 60% RB på nivå 6.

 

Någon som vet hur det fungerar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Funderar på att öppna konto på Redbet.

 

Frågan är om det är bättre att spela med 30% RB eller Redbets "Monthly VIP Bonus ". https://www.redbet.com/poker/promo/vip_bonus

 

I post 8 står det om hur man kan räkna ut RB men det kan väl inte stämma. Då skulle man få 60% RB på nivå 6.

 

Någon som vet hur det fungerar?

 

Post 8 gäller Boss, VIP-programmet du länkar till gäller Entraction där du får 2 VIP per €1 du rejkar. Dessutom har du räknat fel, med uträkningen i post 8 skulle du få 90% på Entraction på 6:e nivån.

 

Om du inte rejkar mer än €2500 på en månad så tjänar du på att ta 30% flat RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Min affe sa att om man tog sina FPP/4 så fick man fram sin rake, stämmer det?

dvs om jag har 50% rb blir det alltså 0.5*(FPP/4)?

 

Intressant, hur gör man detta? Har varit grymt att veta hur mycket man rejkar då man alltid får tillbaka för lite...

 

tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redbet har en funktion så man kan se hur mycket man rejkar på deras hemsida, mejla RB och be att dom aktiverar det

 

Nu snackar vi en som kan hjälpa iaf. Tack så mycket ska göra det eftersom det inte finns någonstans man kan se sina FPP eller hur mycket man rejkat... Var därför jag undrade från början.

 

Tack Pokerplogg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...