Maruzi Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 enligt mig spelar jag alltid " gto " eftersom alla andra säger att dom gör de... men vad betyder de egentligen ? Citera
AnteSvante Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 oj det här kan bli rolig läsning. levela sönder varandra nu pojkar:) Citera
Mobiero Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 oj det här kan bli rolig läsning. levela sönder varandra nu pojkar:) +1 Citera
TotalFarsa Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Levling, antydan eller försök till densamma, i Nybörjarfrågor renderar varning. Borde inte behöva sägas vid det här laget. Citera
heltok Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 det betyder att man försöker spela så bra poker som möjligt och inte anpassar sig efter sin motståndare. Citera
gorparken Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 det betyder att man försöker spela så bra poker som möjligt och inte anpassar sig efter sin motståndare. Ursäkta en nybörjarfråga, men jag tycker att bra poker är att vinna så mycket pengar som möjligt av motståndaren. Är det inte lättare att göra det om man anpassar sitt spel efter sin motståndare? Bluffrekvens, storlek på värdebettar, m.m. Eller är bra poker något annat? Citera
heltok Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Ursäkta en nybörjarfråga, men jag tycker att bra poker är att vinna så mycket pengar som möjligt av motståndaren.Är det inte lättare att göra det om man anpassar sitt spel efter sin motståndare? Bluffrekvens, storlek på värdebettar, m.m. Eller är bra poker något annat? skilj på bra poker mot motståndare vi har säker read på och bra poker mot motståndare vi inte har read på. Citera
Supertequila Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Med andra ord, fråga dig själv alltid: Va VET du om motståndaren, kontra, va du TROR dig veta om honom. Ofta är svaret: Inte mkt. Citera
Cardshark52 Postad 31 Maj , 2009 Rapport Postad 31 Maj , 2009 Med andra ord, fråga dig själv alltid: Va VET du om motståndaren, kontra, va du TROR dig veta om honom. Ofta är svaret: Inte mkt. Hur e det lättaste sättet att komma igång med en sådan approach till NL? Har koll på vad det betyder osv osv.. men vad finns det för källor lr coacher som lär ut ett sånt tänk? utom Nebb då Citera
Supertequila Postad 31 Maj , 2009 Rapport Postad 31 Maj , 2009 Hur e det lättaste sättet att komma igång med en sådan approach till NL?Har koll på vad det betyder osv osv.. men vad finns det för källor lr coacher som lär ut ett sånt tänk? utom Nebb då Enligt va jag hört ska den bästa dokumentationen i ämnet vara boken "mathematics of poker". Har beställt den själv men inte fått den än, så jag kan inte säga nåt om innehållet. Men ryktet säger att boken är "the bomb". Citera
heltok Postad 31 Maj , 2009 Rapport Postad 31 Maj , 2009 Hur e det lättaste sättet att komma igång med en sådan approach till NL? förutsätt att din motståndare alltid exploaterar dig maximalt och börja plugga igen läckor. Citera
Recommended Posts