pendse Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Hej! Som titeln antyder, finns det någon bonussida där bonusen inte släpps i "lump sum". Citera
fantomet Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 iPoker-siterna släpper i intervall vad jag vet liksom fulltilt det är de jag känner till, vissa ongame har väl någon maxgräns på varje bonus typ 100 dollar per släpp eller nått, tror Tower Gaming har det så Citera
FraXioN Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Hej! Som titeln antyder, finns det någon bonussida där bonusen inte släpps i "lump sum". Titeln antyder att du frågar efter bonusar där allt släpps i en summa "lump sum". Inlägget antyder att du frågar efter bonusar som _inte_ släpps i en summa, "incremental". Vad är du ute efter? Citera
DrRoland Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 "lump sum"= klumpsumma. Det är väl inte det första ordet man lär sig på Engelska lektionerna antar jag. Citera
pendse Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2009 Oj, be om ursäkt för förvirringen. Jag är ute efter bonusar där summan, t.ex. 100% av 200$ släpps i ett och samma släpp och INTE som (standard på de flesta sidor väl är) i småsummor varje vecka. Så, några tips? Citera
JohAAn1 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Förr släpptes alltid bounusarna på B2B i en klumpsumma efter att bonustiden hade gått ut, vet inte om det är så fortfarande? Citera
Recommended Posts