Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej Everest!

Jag klättrade nyligen upp på Camp 1 på vip-skalan. Varför går man inte upp på nya nivån direkt?

Spelar jag nu får jag 250% sp-bonus men från nästa månad får jag 500% vilket gör att jag inte är så sugen på att spela tills dess.

/Annars nöjd kund

Postad
Hej Everest!

Jag klättrade nyligen upp på Camp 1 på vip-skalan. Varför går man inte upp på nya nivån direkt?

Spelar jag nu får jag 250% sp-bonus men från nästa månad får jag 500% vilket gör att jag inte är så sugen på att spela tills dess.

/Annars nöjd kund

Hej Juggler79,

Som du kanske redan sett så fungerar det så att även om man uppnått SP kravet för Camp 1 redan i mitten av maj placeras man inte där direkt utan det är först den första juni (eller vilken månad det nu gäller) som detta sker.

MVH,

Anders

Postad
Hej Juggler79,

Som du kanske redan sett så fungerar det så att även om man uppnått SP kravet för Camp 1 redan i mitten av maj placeras man inte där direkt utan det är först den första juni (eller vilken månad det nu gäller) som detta sker.

MVH,

Anders

Ett tips: Besvara inte frågor här i forumet som om du satt i en hemPC-support och hjälpte folk som inte ens vet vad en USB-kabel är för något med att få fjong i sina datorer. Flertalet forumskrivare/läsare är mer än tillräckligt intelligenta för att sucka (om de är på gott humör) eller kräkas (om de är på sämre humör) åt såna här löjliga goddag-yxskaftsvar. Nästan Bosse Ringholm på presskonferens-klass, vilket inte vill säga lite. Tror faktiskt du får mer respekt om du svarar som sanningen förmodligen är: Att Everest inte anser sig ha råd med så generösa bonusregler.