Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej hallå pokerforum. Jag är en 21 årig kille bosatt i Uppsala. Jag tycker om lugna promenader och mysiga hemmakväller o.s.v o.s.v.

Jag spelar mestadels PLO, för närvarande på svenska spel 2.5/5 med 100BB inköp. Min rulle är ca 10k så jag får hoppas variansen är på min sida ett tag framöver... Nåja kommer väl posta mer efter att jag spelat nästa gång.

Postad

Igår spelade jag breakeven och idag plussade jag nästan exakt 15000 kronor. Dock har jag frångått de bankrulleregler jag i.o.f.s inte ens satt upp (konstig mening) och spelat 7.5/15 och 10/20. Även om min rulle bara är strax över 30 000 känns det svårt att motivera sig till att spela om 1000 kronor mot megatomtar när man kan spela om 3000 mot precis lika stora tomtar.

Under dagens pass hade jag en hel del flyt, inga jätteutdragningar men jag vann de flesta 50/50 och 40/60. Jag hade egentligen tänkt posta lite HH:s för kritik men eftersom jag är så jäkla trött får det bli imorgon istället.

Tjenis Penis