ea_0707 Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Såja Kungkroon! Fint flippat, drog en highfive med mig själv här hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Såja Kungkroon! Fint flippat, drog en highfive med mig själv här hemma Inte varje dag man får rail av SkamEkan! Då vet man att man är djupt 6/39 nu. $150k till 1an! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Jobba skepp nu kronan!! Glglgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 va i helvete........................ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Urk, sjukt muppspel av Sixteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Aldrig sett nåt liknande... 8k/16k. UTG+1 säger 80k (?!?!?). Jag jammar 500k drån BB med TT. Han snappar med ATo och floppar A. Han täcker mig. Bust 33a........ HEJ HEJ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 CL-pott ska tilläggas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Riktigt tråkigt all kroon.. Tack för den MYCKET trevliga kvällen igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 sick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
errorleet Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 spelar ni cashgames? Studat poker? mtt får mig att kräkas lite i munnen, för hög varians för hög turfaktor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
errorleet Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Aldrig sett nåt liknande... 8k/16k. UTG+1 säger 80k (?!?!?). Jag jammar 500k drån BB med TT. Han snappar med ATo och floppar A. Han täcker mig. Bust 33a........ HEJ HEJ!!!! varför shove där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 varför shove där?? finns inget annat att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 finns inget annat att göra Korrekt! Nu har du lyckats med konststycket att ha både den bästa och näst bästa avataren på PF Är fortfarande rätt steamad, då det blev riktigt nära i både party och GSOP igår. Kan dock glädjas åt ett fint dagsplus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Spontanbettade en hunka på Rangers vs Penguins till 2.82 Säkert jättedåligt. Kan inget om sportsbetting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Riktigt nära att jag satte första sprtsbettet nånsin där! 0/12 men glad ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Är det att vänta nån aktivitet i skype imorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Sitter och grindar när LaewL ringer från parken och verkar helt borta: "Halllaaaaaaaaaaooo!! Jag kommer till dig!!!" Sen ringer han två gånger till: "Hej. Får jag komma till dig?" "Halllooo!! Får jag komma till dig för ja e utanför nu?!?!" Jag svarade ja varje gång.. Nu sitter han och skriker på en stol jämte mig.. Han har nåt band på armen som han undrar vad det kommer ifrån. "JAG HAR JU INTE VARIT UTOMLANDS FÖR HELVETE!" Fick stänga ner grinden. Omöjligt att fokusera omss Nu skriker han om älgar... Irl-garv på detta inlägg Speciellt det sista Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Irl-garv på detta inlägg Speciellt det sista m2 + väcker gamla fina minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 vad blir det för lir ikväll då grabbar? skulle vara kul med en live rapportering så man kan följa ert spel lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Tjenare. Är det här Söndagsparty med Kroon-dagboken? Nån annan tycks ju inte skriva här iaf! SKYPE IKVÄLL ELLER??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 hahaha jaaaaai ikväll e de skypegrind som vanligt! Kanske bailar då och då pga OS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Vill meddela alla turregrinders att Everest startar en timme tidigare idag (19.00). Där gav jag upp värde! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 redan grävt igen en hel del av kvällens inköp genom att hitta 2/2 finalbord i ongames turbos! ett skepp och en fjärdeplats! Hädanefter ska jag bara spela på tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts