Memory Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 $60k ungefär. Han tackade nej till $396k och fick $337k i tredjepris om jag inte minns vrålfel. stackarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Missklickade du din 85o när du träffade trips och vek? lol om man missclick-raisar 85o floppar trips och missclick-foldar, doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 $60k ungefär. Han tackade nej till $396k och fick $337k i tredjepris om jag inte minns vrålfel. Um ok. Tror nog han är god för tillräckligt mycket för att inte bry sig om de $60k alltför mycket. Hade jag varit i hans sits hade jag också tackat nej till de $60k för att ha en chans på $600k istället. $337K > $396K >>>>>> $611K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Um ok. Tror nog han är god för tillräckligt mycket för att inte bry sig om de $60k alltför mycket. Hade jag varit i hans sits hade jag också tackat nej till de $60k för att ha en chans på $600k istället. $337K > $396K >>>>>> $611K nu blev det nog fel. 611k >>>> 396k > 337k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 stackarn... Um ok. Tror nog han är god för tillräckligt mycket för att inte bry sig om de $60k alltför mycket. Hade jag varit i hans sits hade jag också tackat nej till de $60k för att ha en chans på $600k istället. $611K > $396K >>>>>> $337K Vill bara poängtera här att JAG inte har sagt att det var fel att tacka nej till dealen. Jag bara meddelade vad det var han tackade nej till. FYP BERTIL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 nu blev det nog fel. 611k >>>> 396k > 337k fast helt rätt vore: 337k < 396k <<<<< 611k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Inte för att vara petig, men segern var väl klar redan på turn? Jag följde inte finalbordet eller ens handen, utgick bara ifrån att segerjublet kom på river. Förlåt mig för mitt misstag Sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Lol 1729 p5s-poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Lol 1729 p5s-poäng Du fick mig att hamna på P5. Vilket fick mig att undra varför mendieta19 inte finns med på Sverige-listan längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Du fick mig att hamna på P5. Vilket fick mig att undra varför mendieta19 inte finns med på Sverige-listan längre? Hur menar du att jag fick lol den tomten avreggar sig så fort det går lite torrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Lol 1729 p5s-poäng Yeah, har en liten ipoker ding som inte kommit med än också, så om jag räknar rätt lär jag hamna etta i sverige och runt 20e worldwide så länge inte mendi reggar sig igen, plz dont närmaste dagarna iaf Typ 500p från top 10 vilket hade varit legendary att ha varit =) Ger ju hyffsad grindmotivation för resten av wcoop... lär bli lir ikv, tors och obv söndag iaf, evev även ons och fre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Gameflow! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Grattis, spelar du fler high-rolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Blev ju en del uppsåndelse efter att Phelps gick ut med sin 8-OS-guld-diet. Nu undrar jag; vad äter en världsmästare i poker? Vad åt du dagen samma dag som highroller eventet. Glöm inte de små delarna, de kan vara avgörande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 jag mötte nån med som såg jätteglad ut och hade pokerstarströja i trappan vid baljan idag, det var möjligtvis inte du? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Du måste posta bilder på armbandet när de väl kommer=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Du måste posta bilder på armbandet när de väl kommer=) +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 jag mötte nån med som såg jätteglad ut och hade pokerstarströja i trappan vid baljan idag, det var möjligtvis inte du? =) Ingen skolan idag men behöver nog förlora ett bet för att gå med pokerstars tröja i skolan Igår hängde jag lite där men såg nog mer påverkad än glad ut... Men vi får köra fika i baljan någon gång så man känner igen varandra, tror jag sett dig på gymmet(campushallen), kan det stämma? Du måste posta bilder på armbandet när de väl kommer=) Will do Missklickade du din 85o när du träffade trips och vek? Såg videon nu och hade inte en aning om att jag haft den handen... Förövrigt awesome känsla att kolla på den, blev riktigt glad inombords lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Ingen skolan idag men behöver nog förlora ett bet för att gå med pokerstars tröja i skolan Men vi får köra fika i baljan någon gång så man känner igen varandra, tror jag sett dig på gymmet(campushallen), kan det stämma? hehe, inget man går runt i kanske men var tvungen att fråga då han såg så glad ut... Mig har du inte sett i närheten av nått gym kan jag lova.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Sry, kunde inte hitta videon efter att ha letat en del. Vart finns den? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 sick klonk och resultat ! edit: grattis! framgick inte med sick klonk:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Hittar inte heller nån video Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Sry, kunde inte hitta videon efter att ha letat en del. Vart finns den? =) Hittar inte heller nån video http://www.wcoop.com/ Gick inte att länka till videon, men klicka på "video highlights" och välj 10k eventet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 http://www.pokerstars.tv/movies/7S3/wcoop-2009-event-10---10300-nl-holdem.html "Who is who of online tournament poker" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts