BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Kunde jag inte vaknat upp 10min tidigare? Grattis, wp, gg etc. Det jag hann se spelade du riktigt bra och sprang som en gud, ostoppbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Tackar allihopa :-) :-) Så jävla underbar känsla!!!!!!!!! Träffade och sprang så sjukt bra, mest nöjd är jag med att jag inte spewade hu utan grindade hem skiten, hjälpte ju också lite att han ville leka spewtard Nu ska jag upp till skolan och hyllas samt käka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Asså ja måste ofc säga ett STORT GRATTIS! WP! Meeen GUUUUUUD!! 1 faking % hade du kunnat sälja! hade ju fan 2000% dubblat min rulle:) Men grattis iaf!=) WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Nu ska jag upp till skolan och hyllas samt käka lite mat "Tjena grabbar. Gjorde 4 mille inatt! Ni då?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Stort grattis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Duktig pojke som orkar upp till skolan. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Så jävla roligt=) Grattis!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Stort grattis! Vilka s.k "proffs" var med i eventet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donorb Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Sjukt värdig vinnare, hoppas verkligen man får se FT med hålkort, så äckligt bra spelat helt enkelt. Gratz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Stort grattis! Vilka s.k "proffs" var med i eventet? Alla som är värda att nämnas. Men alla Pokerstars PRO och sen alla kända MTTare typ. Så rätt mkt respekt att klonka hem den. Fakeedit: Kommer va småarg på sumpas hela dan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Grattis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Charmichel Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Ett stort jävla grattis sick man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 sjukt bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Sicko. Grattis såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Wow, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eMz Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Wp Sir, Grattis som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Wieeeeee. Grattis Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 zing!! grattis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 sjukt imponerande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Wp. Gl in school... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Sweet! Skeppar ett litet grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Pics på armbandet or it diden´t happent;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Sjukligt nice! grattis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Såå sjukt snyggt gjort! WP och stort grattis:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts