pokerna22 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Sumpas = Sompas på evp? Stämmer bra det, tror jag iaf Har börjat riktigt bra för mig, riktigt bra med i ongame, party och warmup Lever i veckopotten med 14 kvar men är short Spelar även en step 6 som ser riktigt bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Stämmer bra det, tror jag iaf Har börjat riktigt bra för mig, riktigt bra med i ongame, party och warmup Lever i veckopotten med 14 kvar men är short Spelar även en step 6 som ser riktigt bra ut Tror de va förra söndan ja satt på samma bord som dig i 100kn då. Du spelade en KK (som du åkte ut på?) ganska konstigt i mina ögon. Du får gärna förklara tanken bakom den handen för en MTTfisk som mig =) Har HHn på en annan dator ja kan posta när ja e hemma om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Glömde regga everest och dom har ingen latereg =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Tror de va förra söndan ja satt på samma bord som dig i 100kn då. Du spelade en KK (som du åkte ut på?) ganska konstigt i mina ögon. Du får gärna förklara tanken bakom den handen för en MTTfisk som mig =) Har HHn på en annan dator ja kan posta när ja e hemma om du vill Gärna de, spelar rätt fiskigt själv ibland;-) BRAG NEDANFÖR Ship wsop paket och dagspluss. Leder ongame och har 35k i WU, 15k party, ser rätt ok ut:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Gärna de, spelar rätt fiskigt själv ibland;-) BRAG NEDANFÖR Ship wsop paket och dagspluss. Leder ongame och har 35k i WU, 15k party, ser rätt ok ut:mrgreen: Jag har chilinötter och en godispåse! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 lycka till grabbar, hoppas ni fortsätter och klonka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Jag har chilinötter och en godispåse! win Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Hur många Stage 6 har du kört i dag? och hur många Cashes? Sick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Fortsätter springa som sig bör 1/160 ongame efter en hel del turande 1/800 warm up 3/200 party lever i prima, everest, brawl och highroller 2/2 wsop steps klonkade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Fortsätter springa som sig bör 1/160 ongame efter en hel del turande 1/800 warm up drygt avg i party och prima lever i everest, brawl och highroller 2/2 wsop steps klonkade Respekt, and GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Trevlig dagbok! GL grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Ni får obv spela stars frirulle till söndagsparty om 10 min uppdatera sen med dagsresultat i $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalkylatorn Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 vad nickar du på party? ken retard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 vad nickar du på party? ken retard? nickar Sampas, tappade dock de mesta på en FET 40/60ish, men turat tillbaka te avg nu bust WU, men nästan 2x chippie på ongame och bra stack i brawl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalkylatorn Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 nickar Sampas, tappade dock de mesta på en FET 40/60ish, men turat tillbaka te avg nu bust WU, men nästan 2x chippie på ongame och bra stack i brawl keep it updated : =? GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 coacha i att springa bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 gl gl Var det bara Kroonan som var i Vancouver av er, eller båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 gl gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 tyty allihop bustade party efter att ännu en fet flipp försvunnit till fel sida bordet ligger 2a i ongame me 50kvar och bra stack i brawl drog även igång lite nya steps som obv börjat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 vad nickar du på party? ken retard? Tror att de e Michael Tureniec... gl glVar det bara Kroonan som var i Vancouver av er, eller båda? Båda Vem av alla trevliga pojkar var du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Ska följas, gl =) Får man fråga hur bra förra året gick Sumpas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 GL och klonka din WSOP steps! gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 20/78 i stars 1091r1a. Annars har det varit en kall kväll med endast 1 cash i party för $600. Har 5 turrar kvar. Edit: 1a nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 nick på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 nick på stars? vill jag också gärna veta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts