Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vill oxå ha Sumpas-skärpet och springa god like....eller hitta gto för nlhm.

 

Sprang godlike och gick BE :S På riktigt!

 

Helsingborg får vi väl kolla upp då om det ska vara ett sånt jävla tjat :mrgreen:

 

Vaknade 04.30 eller nåt efter 16h sömn! Hela spelhuset sover atm och jag väntar på att Subway ska öppna :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag har kommit fram till att jag skriver alldeles för mycket i analysdelen av forumet, men för lite om analyser här, så har jag kommit fram till att jag nästan ska sluta prata poker i resten av forumet men slänga in lite små tankar och funderingar här.

Jag kanske inte kommer kunna hålla mig ifrån analysdelen, men jag kan ju försöka ett tag iaf :D

 

Här kommer ett statement som iaf jag tycker är en visdom:

Avfärda inte uttrycket "du öppnar upp dig för att bli exploaterad" som GTO-mumbojumbo. Motargumenten är ofta något i stil med att det inte spelar nån roll pga att nästan alla ändå är för dåliga för att exploatera dig.

Det stämmer, men vad många inte tänker på är att du blir automatiskt exploaterad av folk som helt enkelt spelar bättre poker i grunden än dig. Det har ingenting med GTO eller spelteori att göra. Det är bara en observation och tanke.

 

Så, nu är detta en pokerdagbok! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aa, den tekniken kommer jag också börja köra med i mina levlarposter, de kommer bli så sjuuukt mycket enklare att förstå!

 

Om du siktar på att få fram nån form av poäng i dina poster, så är mitt råd att börja med att skriva så att vanligt folk fattar. Själv fattar jag ca 75% av orden du använder och 18% av innehållet. Iofs tycker jag ofta att du är sjukt rolig på nåt sätt. Vet inte riktigt hur... Tror faktiskt att du är så smart så att du kan övertyga mig om att du har rätt i det mesta utan att jag fattar ett skit :mrgreen:

Och då levlar du ändå antagligen i 42,5% av dina poster :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...