KungKroon Postad 14 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2010 För er som inte hänger med i svängarna kan jag meddela att Sumpas precis kom itm i main event. Han har nog en bit under avg tror jag, men jag har svårt att se hur det hela inte ska sluta med vinst eller mer. Får man fler dagboksläsare om man har sumpas i rubriken? fast detta kanske inte var så smart att fråga öppet då många kan använda detta pr-trick... Hahaha tänk vad roligt om hela PF döpte sina dagböcker till "xxxxxxxxxxxxxx och Sumpas" Citera
KungKroon Postad 14 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2010 Sitter här och njuter av Equilibriums senaste platta "Rekreatur". Det är för mig helt omöjligt att vara på nåt annat än helt fantastiskt humör när jag lyssnar på Equilibrium. Denna musiken gör mig bara så oerhört glad och lycklig :D Bjuder även på den ultimata happienesslåten från deras förra platta "Sagas": Citera
Burning Postad 14 Juli , 2010 Rapport Postad 14 Juli , 2010 Jag har aldrig riktigt förstått sådan här musik men är det meningen att man ska tänka att sången är ett brus som skapar en kontrast för att framhäva den instrumentala musiken? Ivf gillar jag det instrumentala. Citera
KungKroon Postad 16 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2010 Edit: Nykter nu och editerar bort hela skiten, även om det var intressant Citera
KungKroon Postad 20 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2010 Ska ut och golfa i det härliga sommarvädret snart! Imorgon vankas det brännboll på fotbollsplanen bakom sporthallen. Öl och andra förfriskningar medtages av deltagaren. Vi står för bra väder, gräs och koner. PMa för mer info (alltid velat skriva så) om du bor i närheten! Citera
KungKroon Postad 20 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2010 Inte för att verka knipslug, men vad betyder närheten i det här fallet? Inte för att verka knipslug, men om man tittar noga under mitt användarnamn så får man en ledtråd. Citera
KungKroon Postad 20 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2010 Nu när VM är över kanske dessa regler kan få oss alla att komma ihåg hur fantastiskt det faktiskt var! Rules For Women During The World Cup! 1) If i catch you catch you saying Cristiano Ronaldo is hot, you will automaticaly get a smack on the chin. 2) During the World Cup the television is mine. At all times without any exceptions. Eastenders, Hollyoaks and Corrie can all get to Fuck. Go keep the bed warm for me. 3) I will most likely have a coupon or a bet on. So if you see me upset because one of my teams is losing, Don't dare say: It's only a game Get over it They will win next time. This will only result in a break up or a divorce. 4) Most importantly, making love is out of the question during the entire month. Except from in between matches. If i fall asleep and miss a match.. this will lead to again a divorce or a break up. 5) The replays of the goals are very important. I don't care if I have seen them already. I want to see them again. 6) Make sure you are taking note. 7) Tell your friends NOT to have any parties or gatherings that will require my attendance. a) I will cuss at you. b) You will sleep on the sofa. c) I just will not go 8) However, if a friend of mine invites us to his house on a Saturday to watch a game, we will be there in a flash. 9) The World Cup is not a cheesy excuse for us to spend time together. You are welcome to watch one game with me, only one game and you must keep silent during it. except from half time and during commercials 10) Men are ammune to the words "Thank god the world cup is only every 4 years" After The World Cup comes the: Champions league Euro 2012 qualifying and all the domestic leagues. 11) During The World Cup you can have the remote between 12am and 6am. 12) The Referee is always a wanker. 13) If you here me scream your name be ready to: Grab me a drink. Grab me a snack. Get me new batteries for the remote. You will not be needed for anything else. 14) During the game I will not be able to hear or see you. Your job is to make sure there is some beer in the fridge. 15) Another Rule is to look at the girl in the picture. Try to be more like her. 16) Don't ask what the offside rule is. This will result in anther smack on the chin and also another for not being in the room keeping the bed warm. Citera
KungKroon Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2010 Jag måste ha sovit riktigt jävla sjukt inatt... En av kuddarna låg på andra sidan rummet och en hittade jag när jag slog på TVn Citera
KungKroon Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2010 Inte ens Danny fattade Citera
KungKroon Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2010 Så extremt sjuka grejer under TVn Inge sjukt alls imo.. Det sjuka är ju över TVn... Fattar inte hur jag fick upp kudden där. Kastade jag den? Gick jag upp och tryckte in den? Kom det en alien och beamade dit den? Blir rädd Citera
KungKroon Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2010 Sumpas beamade dit den Du kan va en Bea. Mvh Bärnä-Berra! Citera
KungKroon Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2010 Brännbollen/fotbollen/kubbhelvetet var awsome! Drack typ 260 vatten när jag kom hem. Eller mer. Citera
KungKroon Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2010 Fick bevittna en äkta Hål-i-ett på golfbanan idag! 104 meter och ett träd hade inte en chans att stoppa golf-Jönsson!! Ser fram emot att bli bjuden på champange Citera
KungKroon Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2010 Vet att det säkert står på 100 ställen på PF, men jag orkar verkligen inte leta. Vart bör HH-mappen från ongame ha hamnat? FEdit: Neteller gick äntligen på min scam Citera
highbury90 Postad 22 Juli , 2010 Rapport Postad 22 Juli , 2010 "ditt namn" - appData - local - P5 Och måste ha "visa dolda filer" Citera
KungKroon Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2010 "ditt namn" - appData - local - P5 Och måste ha "visa dolda filer" Hittar inte Har ingen mapp som heter appdata Citera
wahlen1 Postad 22 Juli , 2010 Rapport Postad 22 Juli , 2010 Gjorde samma för någon vecka sedan men har glömt hur man gjort för att göra det, tror det var i mina dokument du tar visa filer eller något sånt skumt så kommer där fram appdata. Citera
highbury90 Postad 22 Juli , 2010 Rapport Postad 22 Juli , 2010 Hittar inte Har ingen mapp som heter appdata om du har vista så går du genom: verktyg - mappalternativ - visning - visa dolda filer. Antar att det är liknande även utan vista Citera
KungKroon Postad 23 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2010 om du har vista så går du genom: verktyg - mappalternativ - visning - visa dolda filer. Antar att det är liknande även utan vista Tack så oerhört mycket Inatt höll jag en officiell omröstning angående Sumpas aktiviteter i dagboken. Jag kom enhälligt överens om att han har besudlat denna trivseldagbok med alltför mycket goja och generellt trams. Länge och väl funderade jag över lämpliga straff åt honom och jag kom givetvis fram till att han skulle döden dö. Det visade sig emellertid att Sveriges rikstad, regering samt domstolar tydligen hade något att säga till om i frågan (google is your friend), så straffet ändrades till frivillig uteslutning från dagboken. Den åtalade har ej erlagts med besöksförbud. Undertecknad önskar framföra en hyllning till den åtalade genom att mana på alla att skriva "Grattis Sumpas" en sista gång. Dels som ett nostalgiskt farväl och dels för att faktiskt gratulera för framtida storvinster. Citera
Recommended Posts