KungKroon Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Fullt på vandrarhemmet också Nu gör vi såhär: Finns ett hotell där jag behöver checka ut på Fredagen. Om jag bustar dag1 åker jag hem och myser, men om jag mot förmodan skulle avancera till tävlingens andra dag behöver jag boende. Då försöker jag i första hand ta över ett hotellrum från nån som har bustat och vill åka hem. Som andra alternativ (en förutsättning för att jag ska åka), får jag tigga boende från Fredag till Söndag av nån PFare. Vill inte fråga folk personligen, då jag själv hade tyckt att det hade varit jobbigt att bli frågad. Inte fan vill man ha en inneboende en hel helg liksom. Anywh0, om någon känner att de orkar med en ca 23% chans att behöva stå ut med mig i två nätter, så kan ni hojta i PM/FB/MSN/här. Edit: I utbyte kan ni få två frinätter på Hotell Kroon! Vi erbjuder bastubad, hämtpizza till frukost samt backwards5-poker inom gångavstånd. Rummen är utrustade med tech-high TV och dator, kyl och frys, en studio, toalett och en gammal brun apelsin. OBS Gayvänligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 det finns hotell i förorten oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Nu gör vi såhär: Finns ett hotell där jag behöver checka ut på Fredagen. Om jag bustar dag1 åker jag hem och myser, men om jag mot förmodan skulle avancera till tävlingens andra dag behöver jag boende. Då försöker jag i första hand ta över ett hotellrum från nån som har bustat och vill åka hem. Som andra alternativ (en förutsättning för att jag ska åka), får jag tigga boende från Fredag till Söndag av nån PFare. Vill inte fråga folk personligen, då jag själv hade tyckt att det hade varit jobbigt att bli frågad. Inte fan vill man ha en inneboende en hel helg liksom. Anywh0, om någon känner att de orkar med en ca 23% chans att behöva stå ut med mig i två nätter, så kan ni hojta i PM/FB/MSN/här. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Awesome!!! Klirrade backupboende med en gammal tjejkompis och bor på Sergel Plaza till minst Fredag. Det blev fan inte billigt, men värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Meta meta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Två par med KungKroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 har en jävligt obekväm soffa i en otroligt liten etta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 har en jävligt obekväm soffa i en otroligt liten etta Passa dig nu, för jag kanske våldgästar den om du inte säger nej illa kvickt! Maj: -$400 över 28k händer. Rövas!!! +$3000 på en bonus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Passa dig nu, för jag kanske våldgästar den om du inte säger nej illa kvickt! Maj: -$400 över 28k händer. Rövas!!! +$3000 på en bonus! jag vill men jag kan inte! grattis till bonusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Håller på att fixa lite filmer inför hotellnätterna. Vad hette den där feelgood-filmen som Antesvante rekommenderade för längesen i Ulaf/Ante-dagboken? Även andra rekommendationer på enkla feelgood/action/äventyrsfilmer tages öppenhjärtligt emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theam Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Även andra rekommendationer på enkla feelgood/action/äventyrsfilmer tages öppenhjärtligt emot! Garden State med Zach Braff och Natalie Portman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Håller på att fixa lite filmer inför hotellnätterna. Vad hette den där feelgood-filmen som Antesvante rekommenderade för längesen i Ulaf/Ante-dagboken? Även andra rekommendationer på enkla feelgood/action/äventyrsfilmer tages öppenhjärtligt emot! Feelgood-filmer är underskattat. Här kommer några, presenterade med posters Blir alltid på bra humör av dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Wow Farsan! Det var verkligen ups and downs. Älskar obv Forrest Gump och SSR, men hatar Dum och Dummare... Gillade H&K go to White Castle, så drar hem uppföljarna/en =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Uppföljaren är precis lika bra som ettan med den adderade bonusen, mer NPH. Jag är obv. gay för NPH. Hur kan man inte liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Tankat och klart! Tänk på att Sumpas ofta avgör utgången i poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Fyfan vad klockan gick nu... Fattar ingenting! Vaknade 01.00 och lirade lite gura / grindade lite. Sen blev det nu... Aja, tiden går snabbt när Sumpas har roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Håller på att fixa lite filmer inför hotellnätterna. Vad hette den där feelgood-filmen som Antesvante rekommenderade för längesen i Ulaf/Ante-dagboken? Även andra rekommendationer på enkla feelgood/action/äventyrsfilmer tages öppenhjärtligt emot! Vill slå ett slag för fantastiska komedin "A Mighty Wind". Gjord av Christopher Guest som gjorde Spinal Tap. Jag förutsätter att du sett sistnämnda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Joel (bög) och Janne (basist) kom och hälsade på. Janne kliade Joel under fötterna och det ledde obv till en diskussion om vad som var bäst - sex eller fotkli. Vi drog gemensamt slutsatsen att sex vinner pga det implicita runkvärdet. Korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Sex vinner för att det är sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Men skulle nån annan än Joel ge en kille en fotmassage? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Min flickvän masserar ibland mina fötter. Jag kan inte göra det på hennes fötter för hon är galet kittlig. Alltså fotmassage är ju nice, men sex är, som facit sa, sex. (btw lite trist med facit som första post) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Feelgoodfilmen som Ante tipsade om tror jag var "The Blind Side". En riktigt bra feelgoodfilm imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts