KungKroon Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 Lever i partys million. Är typ 15/58 eller nåt, men vi sitter jävligt grunt (japp, party). Hade inte klagat på $210k Har ganska bra stackar i Second chance och $750kgtd och lever i mulligan och nån mer. Citera
pokerna22 Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 gogo kungkroon 10/30:-) Kass dag för mig, varit lite okoncentrerad och sprungit kasst i stora flippar lever i 4 turrar men rätt långt kvar i samtliga Citera
KungKroon Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 22a för drygt $5k Cashat i några andra också, och har $750kGtd kvar. Precis vid bubblan nu och jag har 2x avg. Citera
KungKroon Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 2/231 i $750kGtd. Spelar bra och är ganska pigg. Nu jobbar vi Citera
Elitloppet Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 2/231 i $750kGtd.Spelar bra och är ganska pigg. Nu jobbar vi GL GL! Jag har nästan 5bb i 750k... känns bra Citera
KungKroon Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 GL GL! Jag har nästan 5bb i 750k... känns bra haha illa ^^ antar att du e bust nu då? 5/67 nu. Jobba jobba!! Citera
ulaf Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 6/19 HejahejahejaGOGOGO!!! Railar med kvarts öga Citera
KungKroon Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 Bust 16e för $3,8k efter en ytterst tveksam preflopsyn. Hade mycket historia mot killen (han var djup i party tidigare också), så tror inte det var så farligt iaf... Suger sjukt mycket att vara nära 2 jättecashar och misslyckas Citera
ulaf Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 Men förihelvete poker suger hårt ibland Citera
KungKroon Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 Men förihelvete poker suger hårt ibland Alldeles riktigt! AJ kan som sagt inte flippa heller... Skithand Citera
ulaf Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 Alla händer är skithänder tills motsatsen är bevisad. Eller var det tvärsom? Citera
KungKroon Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2009 Alla händer är skithänder tills motsatsen är bevisad. Eller var det tvärsom? Sant på båda hållen ^^ Har sovit lite för konstigt för turregrind ikväll, men jag kände mig ändå spelsugen. Blev sjukt sugen på att köra oldschool party-SNGs, precis som på den gamla goda tiden Smällde upp 8 bord med det som fanns tillgängligt: 2 st $55 4 st $109 1 st $210 1 st $310 Sprang fint och vann både $210, $310 och en $109 för ett plus på typ $2k. Imorgon blir det nog kvällsgrind. Mina böner är med AnteSvante som inte fick spela Main Jobba in nån randomturre istället och se till att ladda upp bilden på randombruden Citera
KungKroon Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 3/9 i ongames $108fo. 33/59 i ipokers $55r. Cashat i massa skit ikväll, men inga finalbord förutom ongame nu. Citera
KungKroon Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 bah! CL-flip och bust som 6a bust i ipoker också Citera
KungKroon Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2009 Nyss hemkommen från ett standard Gislaved-homegame. +16k på 5/10 slutade det på ^^ Imorgon drar jag till cosmopol gbg och stannar (på hotell) till söndag. Blir tyvärr ingen söndagsgrind, då jag har lovat att jobba en vecka på mitt gamla jobb. Ångrar det beslutet extremt hårt, men ett löfte är ett löfte. Ingen grind på hela veckan Citera
speltorsk_LOL Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 lol, jobb? haha, lever du på pokern? Citera
Snygglenn Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 haha, lever du på pokern? haha har du aldrig hört uttrycket? Är ju skönast ever Citera
KungKroon Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2009 haha, lever du på pokern? Ser mig själv som speltorsk / lat jävel / pokerproffs / arbetslös / livsnjutare / mångsysslare / långhårig. Citera
AnteSvante Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Ser mig själv som speltorsk / lat jävel / pokerproffs / arbetslös / livsnjutare / mångsysslare / långhårig. Jobba in baller där oxå imo=) Citera
KungKroon Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2009 Ser mig själv som speltorsk / lat jävel / pokerproffs / arbetslös / livsnjutare / mångsysslare / långhårig / Baller FMP Citera
pokerna22 Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Nyss hemkommen från ett standard Gislaved-homegame. +16k på 5/10 slutade det på ^^ Imorgon drar jag till cosmopol gbg och stannar (på hotell) till söndag. Blir tyvärr ingen söndagsgrind, då jag har lovat att jobba en vecka på mitt gamla jobb. Ångrar det beslutet extremt hårt, men ett löfte är ett löfte. Ingen grind på hela veckan haha har hänt en del sen standard homegame var 50krs turrar med i extrema fall en rebuy du får se till att logga in på skype när du går upp imon så jag kan berätta hur underbart det är att spela poker och att snart gå och lägga sig:lol: Jag var i hultsfred i veckan och mao tagit det lungt med grinden, är rätt seg men ska försöka köra hela passet ikväll. Ska också försöka hålla ner antalet bord då jag senste tiden försökt grinda upp mot 14 bord men känner att huvudet inte hänger med och det blir lite för mycket autopilot och ogenomtänkta spel. Citera
KungKroon Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2009 haha har hänt en del sen standard homegame var 50krs turrar med i extrema fall en rebuy du får se till att logga in på skype när du går upp imon så jag kan berätta hur underbart det är att spela poker och att snart gå och lägga sig:lol: Jag var i hultsfred i veckan och mao tagit det lungt med grinden, är rätt seg men ska försöka köra hela passet ikväll. Ska också försöka hålla ner antalet bord då jag senste tiden försökt grinda upp mot 14 bord men känner att huvudet inte hänger med och det blir lite för mycket autopilot och ogenomtänkta spel. Jag ringde runt lite nu och beställde en lång och plågsam död till dig. Kommer förhoppningsvis men posten imorgon. Lagom till MillionFT Citera
Recommended Posts