Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alla händer är skithänder tills motsatsen är bevisad. Eller var det tvärsom?

 

Sant på båda hållen ^^

 

Har sovit lite för konstigt för turregrind ikväll, men jag kände mig ändå spelsugen. Blev sjukt sugen på att köra oldschool party-SNGs, precis som på den gamla goda tiden :-)

Smällde upp 8 bord med det som fanns tillgängligt:

2 st $55

4 st $109

1 st $210

1 st $310

 

Sprang fint och vann både $210, $310 och en $109 för ett plus på typ $2k. :-P

Imorgon blir det nog kvällsgrind.

 

Mina böner är med AnteSvante som inte fick spela Main :rolleyes:

Jobba in nån randomturre istället och se till att ladda upp bilden på randombruden ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från ett standard Gislaved-homegame.

+16k på 5/10 slutade det på ^^

 

Imorgon drar jag till cosmopol gbg och stannar (på hotell) till söndag. Blir tyvärr ingen söndagsgrind, då jag har lovat att jobba en vecka på mitt gamla jobb.

Ångrar det beslutet extremt hårt, men ett löfte är ett löfte. Ingen grind på hela veckan :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från ett standard Gislaved-homegame.

+16k på 5/10 slutade det på ^^

 

Imorgon drar jag till cosmopol gbg och stannar (på hotell) till söndag. Blir tyvärr ingen söndagsgrind, då jag har lovat att jobba en vecka på mitt gamla jobb.

Ångrar det beslutet extremt hårt, men ett löfte är ett löfte. Ingen grind på hela veckan :(

 

haha har hänt en del sen standard homegame var 50krs turrar med i extrema fall en rebuy

 

du får se till att logga in på skype när du går upp imon så jag kan berätta hur underbart det är att spela poker och att snart gå och lägga sig:lol:

 

Jag var i hultsfred i veckan och mao tagit det lungt med grinden, är rätt seg men ska försöka köra hela passet ikväll. Ska också försöka hålla ner antalet bord då jag senste tiden försökt grinda upp mot 14 bord men känner att huvudet inte hänger med och det blir lite för mycket autopilot och ogenomtänkta spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha har hänt en del sen standard homegame var 50krs turrar med i extrema fall en rebuy

 

du får se till att logga in på skype när du går upp imon så jag kan berätta hur underbart det är att spela poker och att snart gå och lägga sig:lol:

 

Jag var i hultsfred i veckan och mao tagit det lungt med grinden, är rätt seg men ska försöka köra hela passet ikväll. Ska också försöka hålla ner antalet bord då jag senste tiden försökt grinda upp mot 14 bord men känner att huvudet inte hänger med och det blir lite för mycket autopilot och ogenomtänkta spel.

 

Jag ringde runt lite nu och beställde en lång och plågsam död till dig. Kommer förhoppningsvis men posten imorgon. Lagom till MillionFT :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...