gEeWhiZm8 Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2010 Aja, räknade iaf ihop förra månadens resultat och jag plussade mer än vad jag trodde för HM hade inte räknat med allt : ) Fy fan vad tiltanade, vilket samhälle vi lever i där en föreningen ska få bestäma om du får köpa en lägenhet eller inte. Trodde cash var king! Mmhhmm borde ju ha mutat dom egentligen. Trist och sjukt med lägenheten Annan fråga, vände du ditt 55k back till 28k + på en dag? Isf stort wp och fint skottat På typ 2-3 dagar Då blir det rätt alternativ från början, d.v.s. hus. Är det där huset du bjöd på fortf till salu? Njaa det blir nog ändå lägenhet, ska söka en ny en. Flyttar fan till en hyresrätt 3a ifall jag hittar någon bra Citera
smooger Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Postad 26 Augusti , 2010 Träffade en snubbe från Kalix här i Umeå. Sa att jag kände en kille därifrån. Kalix - Vad heter han då? Jag - Geewhizm8 Kalix - Du måste vara pokerspelare. Han kände inte dig men du är ju lokal kändis däruppe:P Citera
killerwolf Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Postad 26 Augusti , 2010 e inte stefan mattson också från kalix ursprungligen? han bör ju vara kalix stolthet sas Citera
Leooo Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Postad 26 Augusti , 2010 e inte stefan mattson också från kalix ursprungligen? han bör ju vara kalix stolthet sas Han e från kiruna tror jag. Citera
Hnk Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Postad 26 Augusti , 2010 Idag kom min Iphone4:) Vilka hade du beställt ifrån ? Citera
Gaston116 Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Postad 26 Augusti , 2010 Vilka hade du beställt ifrån ? Fick min idag från Telenor, men så har dom inga micro simkort i butiken:twisted: Citera
Jaane Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Vilka hade du beställt ifrån ? Telia, dock sick att man får telefonen men inget sim kort utan det tar yttligare tid. Vilket jävla snille kom på det? Trodde de ville att jag skulle börja använda den så de får cash Citera
Jaane Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Fick min idag från Telenor, men så har dom inga micro simkort i butiken:twisted: Helt jävla sinnes! Citera
Nice Hand GG Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Går att klippa ett vanligt simkort till micro-sim om det är aktuellt. Citera
Jaane Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Går att klippa ett vanligt simkort till micro-sim om det är aktuellt. Funkar det då i vanlig mobil oxå? Citera
Nice Hand GG Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Funkar det då i vanlig mobil oxå? Vågar jag inte svara på, skulle väl säga att det beror på hur fästet för simkortet ser ut. Avgör själv, få tag på ett vanligt simkort bör ju inte ta förlång tid. Citera
Jaane Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Vågar jag inte svara på, skulle väl säga att det beror på hur fästet för simkortet ser ut. Avgör själv, få tag på ett vanligt simkort bör ju inte ta förlång tid. Tack för infon! Citera
Leooo Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Postad 30 Augusti , 2010 GeeWishm8 säger: 300 på roulette vilket nr ska jag ta? Leoo säger: sprid runt 5an GeeWishm8 säger: allt på 1. Leoo säger: +at över 100k på online BJ en dag dummaste jag gjort GeeWishm8 säger: mm minns det Leoo säger: stuck 300k sen dess kanske nemen mkt ialf GeeWishm8 säger: J A JAG VANN 11K DOLLAR ROULETE Leoo säger: skojjar du GeeWishm8 säger: AHHAHAHA NEE HAHAHAAHAH AHAHAH HA HA HA GeeWishm8 har precis skickat dig en vibb. GeeWishm8 säger: NUMMER 5 Du har precis skickat en vibb. GeeWishm8 säger: TACK Leoo säger: % ship GeeWishm8 säger: HAHAHAH FU .d Standard sas Citera
gEeWhiZm8 Postad 31 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Förstår inte varför folk ska hålla på och fjåna sig och "grinda upp" en rulle på en sida när dom har lite deg där, e ju bara att spela roulette : ) Fråga, ngn annan som har problem med att se partypokers händer i HM? Dom kmr upp i HUD'n när jag lirar men dom finns inte att hitta i HM, svs, ipoker, osv hittar jag när jag lirar, så det borde inte vara ngt filter. Citera
gEeWhiZm8 Postad 1 September , 2010 Författare Rapport Postad 1 September , 2010 GG Augusti slutar $10.6k upp & 4k kr upp. Dvs, hela plusset är rouletten Citera
Recommended Posts