Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Förra sommaren gick jag och la mig och somnade vid 14:00 efter en söndagsgrind. När jag vaknar ser jag konstigt nog att klockan bara var 16:00 och tyckte att jag borde ha sovit längre. När jag tittar på datumet ser jag att jag tydligen har avlagt en 26h sömn och sovit förbi ett helt dygn. Mina motståndare kan ju omöjligt exploita mig om jag inte ens är vaken. GTO imo!

Postad
Juli

Planeringar och mål

[] Fara till sthlm och se fotboll

[] Vinna minst $10k

[] Spela minst 15k händer

[] Spela minst 8 turrar

[] Göra något jävligt mot grannen

Vilket lag tänkte du se spela?

Om/när du kommer till Hufvudstaden kan vi säkert fixa ett litet party om så önskas!

Hur jävlig tänker du vara mot grannen?

Vad menar du för turrar? Live alltså?

Postad
Egentligen skulle jag inte fara men pappa ville att jag skulle komma så han slipper fara själv. Vi ska se Hammarby - Trelleborg(trots att vi båda är AIK supportrar). Men han känner Hammarby's ass. tränare så vi skulle se några träningar tror jag och sen matchen. Han är själv fotbollstränare så han är riktigt intresserad.

Åker imorn 05 00 från kalix :-( Återigen en mardröms tid, som när jag for till USA. Blir där till söndag kväll. Hehe, har du planerat nån utgång med pf'are i helgen? Kanske man skulle hänga på om man hinner osv :-)

Grannen vet jag fan inte... Bittra gamlingar som ringer till hyresvärden om man nyser efter 22 00, får se, måste komma på något smart som obv inte kan leda tillbaka till mig.

Nee online turrar :oops: Normalt spelar jag typ 2 per månad

wdfjpisflaksfjsdkf

Hmm, nu ser jag att jag fått ett brev från Kalixbo(hyresvärden).

Anmodan att flytta

Ni hyr gemensamt med Dan XXXX en bostadslägenhet i fastigheten Valhallavägen. Dan har sagt upp hyresavtalet att upphöra den 31 maj 2009. Stiftelsen Kalixbo anmodar er härmed att flytta från lägenheten omgående.

Kalix den 24 juni 2009.

FJOkdsafjklflksdjflasdfj?????????? Han jag hyrde lägenheten från början sa upp sig SJÄLV från hyreskontraktet för ca 3 månader sen, inte mig. Nu vill dem att jag ska flytta ? Jag var och prata med hyresvärden på kalixbo för 2 veckor sen uti min bilplats, då nämdes inget sånt här, gg.

Hoppas det går att bara skriva på ett nytt kontrakt.........

Här på forumet finns en massa gnagare! Du är inte ensam :)

13/7 är det AIK-IFK Göteborg. Se till att vara i storstan då så blir det rajjrajj och kravaller! :roll: (jag ska dit!)

Jag åker från Piteå mot Sollentuna imorrn runt kl 9:00. Ett stopp på 2 timmar i Umeå är planerat. Vi kanske syns på E4'an! ;-)

Angående hyresvärden så kan de faktiskt inte vräka dig om du bara fortsätter att betala in hyran på deras konto. Det kan ta jävligt länge för dem att vräka dig om du sätter hårt mot hårt. De måste ta vägen via Hyresnämnden och Kronkalle. Men det kanske skulle vara smidigare att först samtala med hyresvärden och kolla om de kan fixa en annan lägenhet till dig? Kalix borde ha ett överskott på lägenheter? Vem fan vill bo i Kalix? :-P:roll::mrgreen:;-)

Så, poker på CC i helgen? Tyvärr är jag med barn till tisdag. GL!

Postad

Skriver från pappas iPhone så ja orkar inte skriva mycket :) har just käkat middag på Hötorget och ska snart se transformers :) jag är här till på söndag cyntax. Tyvärr fyller jag cosmopol ålder först i oktober :( har inte någon mobil atm för jag har glömt att betala räkningen :@ och så har mitt visa halvt gått av. Och så kanske jag blir vräkt. F My life?

Postad
Vad har kfm med det att göra? Säger inte att du har fel men förstår inte varför.

Kronkalle verkställer avhysningen/vräkningen. Hyresvärden kan själv inte bara dundra in och kasta ut våran hjälte. Det måste en myndighet göra.... Kfm. Men de kan ta hjälp av snuten om så behövs.

Men, om våran hjälte sätter sig på tvären så måste värden först ha en dom från Hyresnämnden/Tr innan Kfm kan göra något.

Postad

13/7 är det AIK-IFK Göteborg. Se till att vara i storstan då så blir det rajjrajj och kravaller! :roll: (jag ska dit!)

Kapar dbn lite, är det någon pf gather på den matchen? blev riktigt sugen att se den nu :)

Postad

Kom just till hotellet efter att ha sett Transformers 2, besviken är jag :(

Ska sova på något tag tror jag, jag sov ju inget igår natt så jag skulle lyckas ta planet som gick före ottan. Så nu är jag sliten som fan och känner mig äcklig och klibbig. Imorgon ska vi nog fara och kolla på AIK's träning efter hotell frukosten, sen ska vi äta middag med en vän till familjen på eftermiddagen men sen vette fan vad som händer.