sexyterran Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 and on another more interesting note så köpte jag på bolaget för första gången nånsin idag (Y) gz lillebror Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 + nöten! nu ska jag nog bädda ner mig i soffan och spela mario på mitt nyinköpta nintendo 64 Glöm ej lime Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Glöm ej lime ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 wow wow wow flo-rida's nya album R..T.S. är så sjukt jävla bra OCH SÅ BÄSTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Sämsta skit jag någonsin hört, fyfän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Den som tänker på pengarna på HS har inte där att göra. Eller jo, de RIKTIGA HS spelarna älskar såna. Så det är klart att såna tomtar som tänker på pengarna har där att göra, för att de RIKTIGA HS spelarna skall ha nåt att festa på... Sist jag pratade med en av mina f.d kollegor i USA om varför så få svenskar spelade HS, så sa jag att det berodde nog på att de hade bra koll på MM. Men jag börjar tro att det faktiskt ä rsom så att det är få som pallar näsblodet som det kan vara att tappa en villa i Danderyd på 3 händer. Och...det skall man veta att en villa i Danderyd på 3 händer, det är som en piss i Nilen för de riktiga HS spelarna.... Vet inte vem du syftar på men jag menar bara att det är underligt att man vill få in det så tunnt mot en motståndare som man se sånt värde i... menar fortfarande obv 88 handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Får 2 st spela samma turre på SvS från samma IP ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Får 2 st spela samma turre på SvS från samma IP ? ringde dom å fråga en gång, svaret var att så länge vi inte såg varandras skärmar gick det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 ja det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Får 2 st spela samma turre på SvS från samma IP ? Jag och Johan bor under samma tak och ip. Hade ju tagit fajten om det inte gick... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Haha, någon svensk har snott mitt nick på PP och editerat det lite. Han nickar gEehoWaZm8 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 40 graders feber, huvudvärk, ont i halsen & hosta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 pretty old men detta är nog det roligaste jag nånsin hört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Haha, någon svensk har snott mitt nick på PP och editerat det lite.Han nickar gEehoWaZm8 Came Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 pretty old men detta är nog det roligaste jag nånsin hört OOO fan vad länge sen man såg den. Hysteriskt roligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 40 graders feber, huvudvärk, ont i halsen & hosta svinet imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 jag spelar HU nu mot vad som måste vara den sämsta spelaren jag mött på månader, men ändå lyckas jag inte gula han... inte bra att jag haft ett par veckors brejk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Came haha är det du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 pretty old men detta är nog det roligaste jag nånsin hört Den där cp ungen måste ju ha fel i hela huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 som belöning för att jag gulade fisken ska jag fara ut och köra lite bil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 trist och deprimerande att vara den enda nyktra på halloween Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 trist och deprimerande att vara den enda nyktra på halloween Du är inte ensam Fast jag har iofs valt sj att spendera lite tid med farsan. Fick nog av alkohol på Malta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 trist och deprimerande att vara den enda nyktra på halloween std, naaaaaaaaaaaaaaaaaaat'' sitter o fyller mig själv med öl, börjar bli jävligt odrägoiglig o full, probklemet är att jag är ensam, så lär väl solmna in det på detta viset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 std, naaaaaaaaaaaaaaaaaaat'' sitter o fyller mig själv med öl, börjar bli jävligt odrägoiglig o full, probklemet är att jag är ensam, så lär väl solmna in det på detta viset Höh mer deprimeande än att vara nykter imo;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Sm Guld Sm Guld Sm Guuuuuuuuuuld! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts