Gå till innehåll

geewhizm8


gEeWhiZm8

Recommended Posts

"Oljan kommer att gå upp mycket nu"

 

Så duktig kanske han inte är trots allt, det kan tillochmed jag se när han kläcker ur sig något sånt där. Om det vore så enkelt liksom :)

 

Jag skulle höra med fsista här på forumet om du vill lära dig något. I övrigt är det väl bara att mangla di.se/placera.nu/random-ekononi-sidor i ett par månader så lär du börja koppla mer. Böcker finns det garanterat gott om också, men jag har ingen koll på vilka som är bra.

 

Mvh,

Största börsturaren på pf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Oljan kommer att gå upp mycket nu"

 

Så duktig kanske han inte är trots allt, det kan tillochmed jag se när han kläcker ur sig något sånt där. Om det vore så enkelt liksom :)

 

Jag skulle höra med fsista här på forumet om du vill lära dig något. I övrigt är det väl bara att mangla di.se/placera.nu/random-ekononi-sidor i ett par månader så lär du börja koppla mer. Böcker finns det garanterat gott om också, men jag har ingen koll på vilka som är bra.

 

Mvh,

Största börsturaren på pf

 

han har aldrig påstått att han är någon expert, det enda som sades var att jag påstod att han är allmänbildad.

och han påstod inte att det var så enkelt, han förenklade det till dagisnivå för en idiot som mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns så meningslöst att grinda nl400-nl2k när man hittat fetvärde på nl10k och torskat 3 inköp.......... ugh, var inte helt klar i skallen, 99an var en cooler, 88an vet jag inte om jag kunde folda hellerrrrrrrrrrrrrr ipjfakspdjf wi

sen hadfjasdälkfasd fo9sdjf iasdjrfawiå+jeq39q3hrikhn j

tilt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Oljan kommer att gå upp mycket nu"

 

Så duktig kanske han inte är trots allt, det kan tillochmed jag se när han kläcker ur sig något sånt där. Om det vore så enkelt liksom :)

 

Jag skulle höra med fsista här på forumet om du vill lära dig något. I övrigt är det väl bara att mangla di.se/placera.nu/random-ekononi-sidor i ett par månader så lär du börja koppla mer. Böcker finns det garanterat gott om också, men jag har ingen koll på vilka som är bra.

 

Mvh,

Största börsturaren på pf

 

killen i fråga har ingen större koll alls på börs finanser med mera och kollade på godmorron sverige där någon förutspådde en massiv ökning av dollarpriset varpå han skrev ett msninlägg... inte så att han claimade nån kung av börsen-utmärkelse eller så

 

bra read sir!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som tänker på pengarna på HS har inte där att göra.

 

Eller jo, de RIKTIGA HS spelarna älskar såna. Så det är klart att såna tomtar som tänker på pengarna har där att göra, för att de RIKTIGA HS spelarna skall ha nåt att festa på...

 

Sist jag pratade med en av mina f.d kollegor i USA om varför så få svenskar spelade HS, så sa jag att det berodde nog på att de hade bra koll på MM. Men jag börjar tro att det faktiskt ä rsom så att det är få som pallar näsblodet som det kan vara att tappa en villa i Danderyd på 3 händer.

 

Och...det skall man veta att en villa i Danderyd på 3 händer, det är som en piss i Nilen för de riktiga HS spelarna....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som tänker på pengarna på HS har inte där att göra.

 

Eller jo, de RIKTIGA HS spelarna älskar såna. Så det är klart att såna tomtar som tänker på pengarna har där att göra, för att de RIKTIGA HS spelarna skall ha nåt att festa på...

 

Sist jag pratade med en av mina f.d kollegor i USA om varför så få svenskar spelade HS, så sa jag att det berodde nog på att de hade bra koll på MM. Men jag börjar tro att det faktiskt ä rsom så att det är få som pallar näsblodet som det kan vara att tappa en villa i Danderyd på 3 händer.

 

Och...det skall man veta att en villa i Danderyd på 3 händer, det är som en piss i Nilen för de riktiga HS spelarna....

 

Njae, håller med om mycket men inte det sista, men så gissar jag bara iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...