Luap Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 "Oljan kommer att gå upp mycket nu" Så duktig kanske han inte är trots allt, det kan tillochmed jag se när han kläcker ur sig något sånt där. Om det vore så enkelt liksom Jag skulle höra med fsista här på forumet om du vill lära dig något. I övrigt är det väl bara att mangla di.se/placera.nu/random-ekononi-sidor i ett par månader så lär du börja koppla mer. Böcker finns det garanterat gott om också, men jag har ingen koll på vilka som är bra. Mvh, Största börsturaren på pf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 "Oljan kommer att gå upp mycket nu" Så duktig kanske han inte är trots allt, det kan tillochmed jag se när han kläcker ur sig något sånt där. Om det vore så enkelt liksom Jag skulle höra med fsista här på forumet om du vill lära dig något. I övrigt är det väl bara att mangla di.se/placera.nu/random-ekononi-sidor i ett par månader så lär du börja koppla mer. Böcker finns det garanterat gott om också, men jag har ingen koll på vilka som är bra. Mvh, Största börsturaren på pf han har aldrig påstått att han är någon expert, det enda som sades var att jag påstod att han är allmänbildad. och han påstod inte att det var så enkelt, han förenklade det till dagisnivå för en idiot som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 känns så meningslöst att grinda nl400-nl2k när man hittat fetvärde på nl10k och torskat 3 inköp.......... ugh, var inte helt klar i skallen, 99an var en cooler, 88an vet jag inte om jag kunde folda hellerrrrrrrrrrrrrr ipjfakspdjf wi sen hadfjasdälkfasd fo9sdjf iasdjrfawiå+jeq39q3hrikhn j tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Vill du förklara för en idiot 88:an och varför man inte kommer från den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 spelade inte du 2.5/5 på svs ett tag sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Vill du förklara för en idiot 88:an och varför man inte kommer från den? Händerna finns i post 748 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Händerna finns i post 748 Han vill nog veta varför man inte kommer undan den. Det vill jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 åfan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 "Oljan kommer att gå upp mycket nu" Så duktig kanske han inte är trots allt, det kan tillochmed jag se när han kläcker ur sig något sånt där. Om det vore så enkelt liksom Jag skulle höra med fsista här på forumet om du vill lära dig något. I övrigt är det väl bara att mangla di.se/placera.nu/random-ekononi-sidor i ett par månader så lär du börja koppla mer. Böcker finns det garanterat gott om också, men jag har ingen koll på vilka som är bra. Mvh, Största börsturaren på pf killen i fråga har ingen större koll alls på börs finanser med mera och kollade på godmorron sverige där någon förutspådde en massiv ökning av dollarpriset varpå han skrev ett msninlägg... inte så att han claimade nån kung av börsen-utmärkelse eller så bra read sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 tappa sisådär $30k på $50/100 är ju kul Wtf, det sög ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 nu tröstäta pizza cola och popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 jag är föll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 jag är föll Man undrar ju om Kalix har högst redbullkonsumtion i Sverige. UL på skottet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 vi vill se 3e hh:n vi vill se 3e hh:n!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Hua,,,,,, O jag någonsin ( nej, förmodligen inte ) börjar lira HS ska jag se till att bo lång ifrån ett tågspår ! Bara bryta ihop o komma igen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Jag kommer aldrig kunna spela highstakes... Fattar inte varför man vill få in det sådär... faan +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 vi vill se 3e hh:n vi vill se 3e hh:n!!!!!!!!!! vad är det med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Den som tänker på pengarna på HS har inte där att göra. Eller jo, de RIKTIGA HS spelarna älskar såna. Så det är klart att såna tomtar som tänker på pengarna har där att göra, för att de RIKTIGA HS spelarna skall ha nåt att festa på... Sist jag pratade med en av mina f.d kollegor i USA om varför så få svenskar spelade HS, så sa jag att det berodde nog på att de hade bra koll på MM. Men jag börjar tro att det faktiskt ä rsom så att det är få som pallar näsblodet som det kan vara att tappa en villa i Danderyd på 3 händer. Och...det skall man veta att en villa i Danderyd på 3 händer, det är som en piss i Nilen för de riktiga HS spelarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Den som tänker på pengarna på HS har inte där att göra. Eller jo, de RIKTIGA HS spelarna älskar såna. Så det är klart att såna tomtar som tänker på pengarna har där att göra, för att de RIKTIGA HS spelarna skall ha nåt att festa på... Sist jag pratade med en av mina f.d kollegor i USA om varför så få svenskar spelade HS, så sa jag att det berodde nog på att de hade bra koll på MM. Men jag börjar tro att det faktiskt ä rsom så att det är få som pallar näsblodet som det kan vara att tappa en villa i Danderyd på 3 händer. Och...det skall man veta att en villa i Danderyd på 3 händer, det är som en piss i Nilen för de riktiga HS spelarna.... Njae, håller med om mycket men inte det sista, men så gissar jag bara iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Njae, håller med om mycket men inte det sista, men så gissar jag bara iofs. Not....men kan man inte ta 3 torskade händer på 500k USD i rad har man inte där att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 and on another more interesting note så köpte jag på bolaget för första gången nånsin idag (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Vad blev det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Vad blev det? + nöten! nu ska jag nog bädda ner mig i soffan och spela mario på mitt nyinköpta nintendo 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Köpte också ett N64 för några dagar sen dock är mitt pikatchu edition Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Köpte också ett N64 för några dagar sen dock är mitt pikatchu edition häda inte, pikachu är det. usch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts