killerwolf Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Audi A3 är verkligen ingen kombi. Tusenfalt ggr snyggare än mercan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolboll Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 [x] hidden brag Att känna honom IRL räcker dock inte lolboll.. jag har hans tröja och ipod hemma hos mig . Så jag och guwuiz är i princip bröder. snyggt med 23k upp idag btw Men ja har känt han längre än dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Men ja har känt han längre än dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 iPod wins imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolboll Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 iPod wins imo Jag spenderade 5 min med hans mor igår. Låter det som hände vara osagt. Alltså, 1-1 reducerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Vad är bästa sättet att ta sig till Eslöv från Malmö, buss va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Vad är bästa sättet att ta sig till Eslöv från Malmö, buss va ? Tåg, tar 25 min med öresundtågen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Tåg, tar 25 min med öresundtågen. Är dom nära flygplatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Är dom nära flygplatsen? nej...tåg till malmö sen buss till Sturup som ligger ute på vischan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Är dom nära flygplatsen? nej...tåg till malmö sen buss till Sturup som ligger ute på vischan... ?? Jag har tänkt flyga ner till Malmö och nu försöker jag komma fram till bästa sättet att ta sig till Eslöv från flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 taxi... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Trodde du var helikoptertypen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Ändrade planer, avbokade flyget till Malmö och ska fara till Örebro och kolla in en annan Mercedes benz CLK imorn. Lite dyrare men mer motor, och denna har inte gått många mil. Trodde du var helikoptertypen. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Ändrade planer, avbokade flyget till Malmö och ska fara till Örebro och kolla in en annan Mercedes benz CLK imorn. Lite dyrare men mer motor, och denna har inte gått många mil. ? pix? länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 pix? länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Sådan bil köpte farsan för några månader sen , den är bekväm iallafall ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 chefig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 business Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 =) monterat upp mitt nya soffbord idag(ikea obv), tyvärr var det ett par märken på det skadat antingen från när jag frakta hem det eller från när det var @ ikea.. Pokerspelare som man är orkar man inte ta tillbaka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolboll Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 lackbord? De är alltid skadade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Fräsch bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 =) monterat upp mitt nya soffbord idag(ikea obv), tyvärr var det ett par märken på det skadat antingen från när jag frakta hem det eller från när det var @ ikea.. Pokerspelare som man är orkar man inte ta tillbaka det. hahaha känner igen mig... Nice bil, grattis. MEN kom ihåg att det är HÖGERtrafik i Sverige... . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Fräsch bil! hahaha känner igen mig... Nice bil, grattis. MEN kom ihåg att det är HÖGERtrafik i Sverige... . Thx! Haha, fan vad jag fick skratta då du ifrågasatte om det verkligen var högertrafik i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 hahaha, men jag hade ju rätt! det va ju ni som sa att det va vänstertrafik i Sverige och höger i Malta och jag lolade åt er, men blev rätt lol:ad själv =). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 hahaha, men jag hade ju rätt! det va ju ni som sa att det va vänstertrafik i Sverige och höger i Malta och jag lolade åt er, men blev rätt lol:ad själv =). vaa? du visste att man körde på höger sida i sverige men du trodde ju trodde det hette vänstertrafik för man satt på vänster sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Flippa om €5? Lovar att inte runna om jag inte är mindre än €30+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts