gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Jag och EA har ett 3000kr bet nu. 1-1 odds. 1 vecka, $6.5k som pengamål, den som inte klarar det betalar den andre. Man får spela vad för stakes man vill så länge det är på dollar sidor. Om ngn mer är sugen på att ge mig lite action, 2-3k SEK, så skriv här eller PM'a. Vi har inte satt start och stop tid ännu men vi börjar väl snart, kanske imorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Får du sluta spela när du vunnit 6,5k eller måste du spela minst x händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Jag chipdumpar allt så splittar vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Får du sluta spela när du vunnit 6,5k eller måste du spela minst x händer? Ja man får sluta spela Jag chipdumpar allt så splittar vi? Okej lets do it! Jag behåller de $6.5k och sen splittar vi på det enorma priset 3000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Skulle ha varit med för att det verkar som en kul grej, men nu har jag så lite speltid så känns bara dumt. Bra initiativ annars. Gör gärna en utvärdering när ni är klara så är jag säkert sugen på att vara med nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Skulle ha varit med för att det verkar som en kul grej, men nu har jag så lite speltid så känns bara dumt. Bra initiativ annars. Gör gärna en utvärdering när ni är klara så är jag säkert sugen på att vara med nästa gång 6,5k$ är väl typ din timpenning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Skulle ha varit med för att det verkar som en kul grej, men nu har jag så lite speltid så känns bara dumt. Bra initiativ annars. Gör gärna en utvärdering när ni är klara så är jag säkert sugen på att vara med nästa gång Ja det är mest en kul grej roligt att tävla mot någon annan + samtidigt så får man upp lite motivation(förhoppningsvis). Will do! Jag och EA ska dra igång betet om någon timme mest troligt, om någon är sugen på att sätta emot mig om jag klarar det eller inte, en 1000lapp eller nå sånt så får ni göra det. Bara skriva här eller PM'a, om ni undrar om några mer regler så fråga på. Både jag och EA kommer ha daily updates här med hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Får man inte betta att du klarar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Får man inte betta att du klarar det? Varför skulle du inte? Dock så sätter jag inte emot, hade varit ganska pointless. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 The bet is ON! geewhizm8 vs ea_0707 Mål: $6500 Vad: 3000kr vs 3000kr mot EA. Om båda når målet så är det oavgjort. 1000kr vs 1000kr mot emilio15.Han betar på att EA klarar och inte jag. Antal speldagar: 19:10 den 26/8 - 19:10 den 3/9 ... 8 dagar(1 vilodag inräknat, om man vill spela alla dagar i ett till den 2/9 så får man det oxå). Spel:NLT cashgame, alla nivåer. Inga turneringar eller SnG's. Var man får spela: Dollarsidor, svs räknas ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 vad nickar du i QL ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 vad nickar du i QL ? geewhizm8. du ? är du duktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 hejar på den som vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Om ingen klarar det, blir det då oavgjort eller vinner den som kom närmast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 1k sek på ea, prestera nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 hejar på den som vinner Nu har jag och emilio_15 ett bet. 1k vs 1k SEK, han satt på att övningen vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Om ingen klarar det, blir det då oavgjort eller vinner den som kom närmast? +1 vad händer om båda klarar elelr om ingen klarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 +1 vad händer om båda klarar elelr om ingen klarar. Oavgjort, inga pengar byter hand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Varför skulle du inte? Dock så sätter jag inte emot, hade varit ganska pointless. Okej bra, då sätter jag 1k på att du klarar det och att ea_0707 inte gör det! Om det inte är för sent? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Okej bra, då sätter jag 1k på att du klarar det och att ea_0707 inte gör det! Om det inte är för sent? jag kan sätta emot om du vill. Du får 3x pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Betet är redan igång! Så jag kan ju inte beta nå mer. Om ni vill får ni väl beta mot varandra, men jag kommer snart uppdatera med hur vi ligger till osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 jag kan sätta emot om du vill. Du får 3x pengarna. om båda klarar det eller inte klarar det så blir det lika. Annars får du 1k om ea_0707 klarar och jag 3k om geewhizm8 klarar. deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 om båda klarar det eller inte klarar det så blir det lika. Annars får du 1k om ea_0707 klarar och jag 3k om geewhizm8 klarar. deal? Jag tror jkk menade det exakta scenariot att ea inte klarar och jag klarar! Men jag kan ha fel, han kanske ger ea en 3-1 edge över mig :< Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 om båda klarar det eller inte klarar det så blir det lika. Annars får du 1k om ea_0707 klarar och jag 3k om geewhizm8 klarar. deal? fel Jag tror jkk menade det exakta scenariot att ea inte klarar och jag klarar! Men jag kan ha fel, han kanske ger ea en 3-1 edge över mig :< nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts