lolboll Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 klart och så kör jag manuellt omg vilken hasmaskin du är Citera
gEeWhiZm8 Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Postad 21 December , 2009 omg vilken hasmaskin du är 8-) 8-) 8-) 8-) Citera
urmy Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 har just varit och hasat(sladda, för dom som inte visste det) för vi har ju äntligen fått snö! ska ladda ner PAD directors cut och somna till det B> RWD eller ban. Citera
gEeWhiZm8 Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Postad 21 December , 2009 RWD eller ban. klart jag har rwd Citera
lolboll Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 klart jag har rwd Fördelen med att köra Benzorama, de är alltid hasmaskiner! vars är du idag btw? Citera
gEeWhiZm8 Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Postad 21 December , 2009 Fördelen med att köra Benzorama, de är alltid hasmaskiner! vars är du idag btw? har varit på älgstigen till typ naow, sett dark knight osv.. tänkte ta och börja städa gamla laggen nu :< Citera
Thorn- Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 har just varit och hasat(sladda, för dom som inte visste det) för vi har ju äntligen fått snö! ska ladda ner PAD directors cut och somna till det B> på norrlänningars vis Citera
gEeWhiZm8 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 jag vill ha pizza men det är -22 och jag är på tok för hungrig för att ens röra mig så att gå och sätta i motorvärmaren är inte det lättaste idag. sen är det inte ens säkert att buffone har öppet idag så det finns en risk att jag far i onödan på stan Citera
ulaf Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Ni har väl telefoner i norrland va? Citera
gEeWhiZm8 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 Ni har väl telefoner i norrland va? inte fan finns det något ställe som kör ut pizza i kalix om du trodde det! Citera
calibrat Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 går ju att ringa o kolla om dom har öppet iaf =P Citera
inkassera Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 inte fan finns det något ställe som kör ut pizza i kalix om du trodde det! Taxibuda! Citera
ulaf Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 inte fan finns det något ställe som kör ut pizza i kalix om du trodde det! går ju att ringa o kolla om dom har öppet iaf =P ldo Citera
gEeWhiZm8 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 går ju att ringa o kolla om dom har öppet iaf =P ni som inte är från kalix förstår inte hur Pizzeria Buffone fungerar.. dom har telefon men dom använder den inte, capiche? man kan ringa typ 20 ggr och inget svar, och när man väl far dit är det bara 2 kunder som är där typ men dom har stans bästa pizza utan tvekan! Citera
gEeWhiZm8 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 ldo ldo på dig själv Citera
Yxel Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 ni som inte är från kalix förstår inte hur Pizzeria Buffone fungerar.. dom har telefon men dom använder den inte, capiche? man kan ringa typ 20 ggr och inget svar, och när man väl far dit är det bara 2 kunder som är där typ men dom har byns bästa pizza utan tvekan! fyp Citera
gEeWhiZm8 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 lol bohemnorrland fan vad snabbt mach-5 reply du gjorde, du måste ha suttit och klickat på refresh men ja, jag skulle fan döda för att dom skulle börja med utkörning, söndagarna skulle bli så mycket enklare då Citera
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 fan vad snabbt mach-5 reply du gjorde, du måste ha suttit och klickat på refreshmen ja, jag skulle fan döda för att dom skulle börja med utkörning, livet skulle bli så mycket enklare då fyp, och återigen, flytta till sthlm. Citera
ulaf Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 fan vad snabbt mach-5 reply du gjorde, du måste ha suttit och klickat på refreshmen ja, jag skulle fan döda för att dom skulle börja med utkörning, söndagarna skulle bli så mycket enklare då tvåtablar svtplay och pf Citera
gEeWhiZm8 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 Har just varit och köpt förköp till hotellet! Så ikväll kanske man tar sig in så det inte blir som i tisdags med en 25km lång kö i 20 gradig kyla. :-/ fyp, och återigen, flytta till sthlm. Hyr du ut ett rum ? tvåtablar svtplay och pf haha Citera
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Hyr du ut ett rum ? Har två sovrum över, ena kallas för kattbajsrummet andra är morsans gamla men mitt framtida kontor Klart dörren alltid står öppen för gee, dock bor jag ju 3,5 mil norr om sthlm.... Citera
lolboll Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Åkersberga är som Kalix, bara lite närmare till sthlm Citera
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Åkersberga är som Kalix, bara lite närmare till sthlm Haterz sas.. Vi är ju rena rama metropolen, utkörningspizza osv... Tror vi har mest pizzerior per capita i Sverige på runt 20st fördelat på runt 30k invånare. BOOM, lawyered! Citera
jkkman Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 vet inte ens om något ställe som kör ut i umeå även om det måste finnas... Citera
Recommended Posts