gEeWhiZm8 Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 den sög kan inte göra annat än skratta $10/$20 No Limit Holdem 2 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: SB ($2,479) geewhizm8 ($2,020) Pre-Flop: ($30, 2 players) geewhizm8 is BB SB raises to $40, geewhizm8 raises to $180, SB raises to $320, geewhizm8 calls $140 Flop: ($640, 2 players) geewhizm8 checks, SB bets $640, geewhizm8 goes all-in $1,700, SB calls $1,060 Turn: ($4,040, 2 players, 1 all-in) River: ($4,040, 2 players, 1 all-in) Final Pot: $4,040 SB shows SB wins $4,039 (net +$2,019) geewhizm8 lost $2,020 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 MagicNinja är den främste, har gjort flera liknande inläggen. Tsickes hand, hoppas du tömde han tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Så sjukt bra spel! Sinnessjukt välgjort och grym action! Plus att man slipper betala när det går dåligt. 4 av 5 toasters, kanonkul! man laddade ju för en 5/5 efter den inledningen, why not? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Vet inte varför det står isildur som rubrik, tänker inte ens kolla. Lurad är jag, och lurad var jag när du skrev att du hade en telefoninspelning av någon som ringt och varit sur för du vunnit mot han, ditt lilla jävla troll..... sm-ring + rumpa = ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Ska du deposita mer till svs? Tyckte vi hade en hyffsat rolig match så säg till dom det blir lir mvh killernr1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 Vet inte varför det står isildur som rubrik, tänker inte ens kolla. Lurad är jag, och lurad var jag när du skrev att du hade en telefoninspelning av någon som ringt och varit sur för du vunnit mot han, ditt lilla jävla troll..... sm-ring + rumpa = ?? true story Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 Ska du deposita mer till svs? Tyckte vi hade en hyffsat rolig match så säg till dom det blir lir mvh killernr1 Så kul var den inte, för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Så kul var den inte, för mig iaf. Ne inte resultatet kanske men var OK speed i gamet imo! Säg till om du vill lira mer ialf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 man laddade ju för en 5/5 efter den inledningen, why not? Alltså 4 av 5 toasters är ett väldigt bra betyg! Går inte att ge fler än 4 av 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Alltså 4 av 5 toasters är ett väldigt bra betyg! Går inte att ge fler än 4 av 5. Segway fick iofs fem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2009 $5/10 NL HU under 2009 hitills Brag: ~$1.5/hand Beat: 20bi under EV Variance: Roliga röda och blå kurvor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 $5/10 NL HU under 2009 hitills Brag: ~$1.5/hand Beat: 20bi under EV Variance: Roliga röda och blå kurvor Väl spelat, UL på EV osv. GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Segway fick iofs fem Wow! Såg det nu också, sick! Då får MW2 5 av 5 också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 $5/10 NL HU under 2009 hitills Brag: ~$1.5/hand Beat: 20bi under EV Variance: Roliga röda och blå kurvor Coacha mig så kanske jag kan coacha dig lite om datorspel (älskar din röda graf....) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 wp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Jag kollar på den där grafen och konstaterar att jag skulle bli rejält sönderkörd. Min chans e ju flipmatch, som man blev erbjuden ett antal ggr på Malta. När kommer du ner och regerar i sthlm med oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 När får jag min skjorta osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2009 Väl spelat, UL på EV osv. GG wp =) Thx Coacha mig så kanske jag kan coacha dig lite om datorspel (älskar din röda graf....) Jag behöver FAN ingen coachning i FPS spel :-) Jag kollar på den där grafen och konstaterar att jag skulle bli rejält sönderkörd. Min chans e ju flipmatch, som man blev erbjuden ett antal ggr på Malta. När kommer du ner och regerar i sthlm med oss? Jag var ju fett sugen att suprisa er och dyka up på shahins inflyttningsfest, men jag vaknade typ 17 00 den dagen så jag sket i det =( När får jag min skjorta osv? Aldrig! Jag får aldrig någon uppmärksamhet av tjejer när jag är ut, men när jag har din skjorta FLOCKAS brudar runt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Jag hade inte tänkt köpa ngn iPhone för varenda jävel tycks ju ha dom nu men.......... KOLLA IN DEN HÄR! Det är en iphone application som gör att man låter som t-pain :lol: :lol: Här är riktiga låten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Norrbottens radio ringde mig just, dom vill ha med mig på radio imorn och snacka poker ska nog iiiiiinte vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 klart du ska donk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Norrbottens radio ringde mig just, dom vill ha med mig på radio imorn och snacka poker ska nog iiiiiinte vara med va med, berätta hur eazy det är att håva in degen, sen kommer hela norbotten börja lira och pokerboomen får åter liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 va med, berätta hur eazy det är att håva in degen, sen kommer hela norbotten börja lira och pokerboomen får åter liv! Du glömde att det bor 20 människor i norrland... :-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Obv så måste du ju vara med! Kan du säga att du är lika bra som sumpas... Och sen får vi höra alla störda frågor reportern ställer=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts