Gå till innehåll

Jonas spelar PLO


Zalon

Recommended Posts

hejhej,

 

Jag har formaterat min dator nyligen och har inte orkat installera pokerklienterna igen. Så det har inte blivit något spel på ett par veckor :)

 

Stanley Cup har ju börjat och jag har tippat lite:

 

Två avgjorda spel

 

New Jersey Devils - Philadelphia Flyers

Spelade på Flyers-vinst inkl. övertid till odds: 2,68 insats: 4£

Resultat: 6,74£

 

Pittsburgh Penguins - Ottawa Senators

Handikapp-spel på Penguins -1,5 mål (dvs de hade behövt vinna med 2 mål) till oddset: 2,6 insats: 4£

Resultat: -4£

 

Aktiva spel

 

Vinnare i första omgången (vinnare i kursiv text):

San Jose - Colorado Odds: 4,2 Insats: 2£

Kommentar: Lite av en chansning, men San Jose är kända för "choka" när det gäller. Bettet ser helt ok ut med tanke på att Colorado tog hem första matchen.

 

Phoenix - Detroit Odds: 2,59 Insats: 3,78£

Kommentar: Gillar ju att betta emot de lag jag håller på ... men jag tror folk kanske underskattar Phoenix en del. Phoenix vann första, men hade hemmaplan.

 

New Jersey Devils - Philadelphia Flyers Odds: 2,85 Insats: 3,24£

Kommentar: Jag tror Flyers passar New Jersey ganska illa. De förlorade 5 av 6 möten i grundserien mot Flyers och förlorade även första matchen på hemmaplan så det här bettet ser bra ut för tillfället.

 

Chicago Blackhawks - Nashville Predators Odds: 4,2 Insats: 2£

Kommentar: Ok, jag tror inte jättemkt på Nashville skräller här, men jag gillar att gambla och oddset var nice :) Sen tror jag kanske att Chicago börjar bli lite överskattade och Nashville lite underskattade.

 

Vancouver - Los Angeles Odds: 2,64 Insats: 2£

Kommentar: Tycker att det här är en jämn match-up. Hoppas så klart på Vancouver men Los Angeles känns bra. Tror det blir jämnt och då är 2,64 i odds bra.

 

Övriga matchups: Washington - Montreal hade inga roliga odds, jag tror Washington kör över Montreal i 5 matcher där. Pittsburgh - Ottawa, återigen inget roligt odds. Nu förlorade Pittsburgh första matchen så oddset på dem som seriesegrare kanske gått upp lite och blivit spelbart. Buffalo - Boston, har ingen vidare koll på lagen så då känns det random att betta.

 

För skojs skull har jag bettat lite på Stanley Cup-segrare också. Jag tyckte 5 ggr pengarna på Washington och Chicago inte var så roliga odds så jag plockade ut några skrällar plus ett helt ok odds:

 

Pittsburgh Penguins Odds: 9,2 Insats: 9£

Ottawa Senators Odds: 44 Insats: 2£

Los Angeles Kings Odds: 30 Insats: 3£

Philadelphia Flyers Odds: 42 Insats: 2,49£

 

Kommentar: Ja, jag vet att Ottawa och Pittsburgh möts i första men nu är jag åtminstone garanterad att ett bet är levande i andra omgången :D

Skämt åsido så tycker jag att Pittsburgh har ett riktigt bra lag. De var sådär i grundserien, men kom ändå fyra. Jag har för mig att de kom fyra förra året också och då gick det ju helt ok i slutspelet. Malkin och Crosby hade 3 poäng var igår. Crosby har ju varit riktigt het på sistone och om Malkin kommer igång så tror jag att Pittsburgh blir riktigt farliga.

 

Ottawa, Flyers och Kings är ju outsiderbets. Det var ett tag sen det var en riktig skräll i Stanley Cup så det kanske är dags nu igen.

 

Återkommer med fler bets och kanske lite poker också framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 153
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Liten update ...

 

Just nu ser det helt ok med mina serie-bets.

 

Phoenix leder med 2-1

Kings leder med 2-1

Colorado leder med 2-1

Flyers leder med 2-1

Nashville har 1-1 med två hemmamatcher på g.

 

Har lagt några bets på olika matcher och gått helt ok. Plus 9,9£ sammanlagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...