Dead-Inside Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Pianisten glömde jag. Läskigt bra. Citera
MrFroggyX Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 The Wire verkar folk ha missat att nämna. Kan mkt väl vara välrdens bästa serie. The Wire håller jag helt med, riktigt bra! http://www.hbo.com/thewire/ Helt otroligt vad många bra serier HBO har gjort. Citera
lolzor Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Det räcker med att se två serier:* Seinfeld Seinfeld måste väl ändå vara världens mest överskattade sitcom genom tiderna? Citera
Agent Cooper Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Seinfeld måste väl ändå vara världens mest överskattade sitcom genom tiderna? Stefan&Krister-fans brukar tycka så. Beror helt enkelt på att ni saknar humor. Citera
Sandman_ Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Seinfeld måste väl ändå vara världens mest överskattade sitcom genom tiderna? Seinfeld är helt enkelt den bästa sitcom:en genom tiderna, inget att diskutera. Tycker du något annat kan du gå och lägga dig under en sten där du hör hemma. Citera
Larzzon67 Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Stefan&Krister-fans brukar tycka så. Beror helt enkelt på att ni saknar humor. Ja eller kanske för att det finns olika typer av humor. Citera
Agent Cooper Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Ja eller kanske för att det finns olika typer av humor. Ja, två typer. Bra respektive dålig humor. Citera
Jakelamotta Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Pianisten glömde jag. Läskigt bra. Vilken av dem menar du? Hanekes eller den med Adrian brody? Hanekes är iaf grym, har inte sett den andra. Citera
brainslicer Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 ...4 mer eller mindre mörka och tragiska japanska serier....särskilt dom 2 första är väl ett måste Triangle Byakuyako (Journey under midnigt sun) Kiraware Matsuko no Issho (The Life of Despised Matsuko) Sailor Fuku to Kikanjuu (Sailor Suit and Machine Gun) vackra theme songs på köpet Citera
hampulito Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Alla som inte har skrivit Twinpeaks har antagligen inte sett det. Twinpeaks FTW! Citera
MJ Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 The Wire och Sopranos spelar i en egen liga när det gäller serier. Filmlistan såg riktigt torr ut. Citera
Larzzon67 Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Alla som inte har skrivit Twinpeaks har antagligen inte sett det.Twinpeaks FTW! WHHAAAATTTT ???????????????????? Rederiet , Falcon Crest eller Hem till gården måste ju vara en stark utmanare i så fall ?????? Jag är för gammal i denna tråden Citera
Dead-Inside Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Vilken av dem menar du? Hanekes eller den med Adrian brody? Hanekes är iaf grym, har inte sett den andra. Adrian. Citera
Haslo Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Seinfeld är helt enkelt den bästa sitcom:en genom tiderna, inget att diskutera. Tycker du något annat kan du gå och lägga dig under en sten där du hör hemma. http://vet.hut.nu/?id=15 Citera
BosniskPatriot Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 [rec] En av de bättre skräckfilmerna jag sett. Citera
chepplin Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Tydligen bara jag som tycker Nip Tuck är en gravt underhållande serie! Scrubs..om man nu gillar den "sortens humor" Har inte hunnit se Carnivale än men e säker på att den kommer vara sevärd Planet Earth är grym! Kan inte annat än att rekommendera Greys Anatomy House..något enformig men väldigt underhållande Extras om man nu gillar Rickey Gervias/Stephen Merchant och The Office UK Svenska sevärt..dvs undermålig mot underhållningsjätten i väst..e ju Tusenbröder Citera
Starfitter Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2009 Its always sunny in philadephia kenny starfighter ska tilläggas! Jag tänkte mest på serier och filmer man kan se om och om igen men jaja alla förslag är bra förslag! Citera
bananuz Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Life Aquatic och Darjeeling Limited, bägge Wes Anderson-filmer. Gudfadern har väl redan nämts. Apocalypse Now. Mods-trilogin. Citera
sturedenstore Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Serier Oz Dexter Band of brothers Filmer Gladiator Pulp Fiction Resvoir Dogs Heat Citera
Hakflem Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 De två överlägset bästa komediserierna på 2000-talet är ju: * It's Always Sunny In Philadelphia * Arrested Development. Skaffa dom och se dom omåomåomåomigen. Citera
brainslicer Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Mera Japanskt måste: Kiraware Matsuko no isshô (Memories of Matsuko) Filmversionen på tidigare nämnda serien. Känns de som du är i lång downswing? Då känner du inte Matsuko. Citera
MacDaddy Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 sista säsongen på west wing ä TV historia. Citera
KungKroon Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Sjukt att ingen har nämnt two and a half men... It's Always Sunny In Philadelphia skyfflar dock hem priset för bästa komediserie. Såg precis de tre första avsnitten av "Dollhouse" och det verkar också bra. I filmväg finns det en film som bara måste ses. La bella e vita (Livet är underbart). Nöten. mästerverket. Citera
Recommended Posts