elvisero Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Hallå Så, nu är det äntligen dags! Jag ska börja röra lite på mej, i samband med en skoluppgift. Saken är den att jag behöver en träningsdagbok, så jag tänkte kika om det är någon här som har en bra mall på en träningsdagbok? Eller tips på ett upplägg, innehåll? tacksam för hjälp. Citera
bzkt Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Tjena! Snackar du om att träna hemma eller gå och gymma? Själv gymmar jag och följer denna: Max-OT mycket bra tips och liknande. Enligt den är det den ultimata resultatträningen, men det är ju vad dem säger om den Citera
Nidson Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Tjena! Snackar du om att träna hemma eller gå och gymma? Själv gymmar jag och följer denna: Max-OT mycket bra tips och liknande. Enligt den är det den ultimata resultatträningen, men det är ju vad dem säger om den Ja AST är ju inte direkt kända för att vara objektiva och blygsamma. Citera
Recommended Posts