rilleg Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 en annorlunda rapportering från SM kan ni läsa på : http://blogg.expressen.se/smbloggen/ mkt mkt underhållande Citera
Masken81 Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Hur kan det va så lousy rapportering? Det måste ju hända nåt nånstans...ta ut tummen o kom loss. por favour Citera
Ola Brandborn Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Alltså, rapporteringen på poker.se är allt annat än "lousy" Citera
Masken81 Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Alltså, rapporteringen på poker.se är allt annat än "lousy" I disagree, det har blivit bättre men det är för lite bilder, för få potter anser jag. Ta några händer o lägg upp även fast det inte är monsterpotter. Eller varför inte göra småintervjuer när spelarna inte är i potten om det är möjligt, typ 2-3 korta frågor. Enkelt lixom. Lite mer konstruktiv kritik av mig här, kallt att bara skriva lousy... Men men...kanske bara är jag som tycker såhär.. Citera
Ola Brandborn Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Eller varför inte göra småintervjuer när spelarna inte är i potten om det är möjligt, typ 2-3 korta frågor. Enkelt lixom.Förutsätter att spelare vill bli intervjuade. Vilket vi inte vill. Citera
Masken81 Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Förutsätter att spelare vill bli intervjuade. Vilket vi inte vill. Och Du är alla eller? Citera
m1978 Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Förutsätter att spelare vill bli intervjuade. Vilket vi inte vill. Och Du är alla eller? Tror generellt sätt att spelarna vill koncentrera sig på spelet och inte svara på frågor mellan händerna.. skulle vara ramzi då kanske som vill svara på frågor Citera
Masken81 Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Tror generellt sätt att spelarna vill koncentrera sig på spelet och inte svara på frågor mellan händerna.. skulle vara ramzi då kanske som vill svara på frågor Det är antagligen både mycket möjligt och sant men vissa vet jag vill bli det, tex kvalspelare...man kan ju känna efter lite. Sen va det bara ett förslag på att förbättra rapporteringen litegranna. Citera
Laze Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Nån som har nån aning om hur många deltagare det spelas ned till inför finalbordet? 10, 9, 8? Citera
Recommended Posts