HughHefner Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Ofan, vad sitter jag och är bitter på om nätterna isåfall (= Jag är iallafall rikare än mamma, pappa och typ mina 3 kompisar ihop, även om dem inte är så många! edit: fick faktiskt ligga lite inatt trots singelskapet! Så nice att du firar att du firar din ligg här på pf då! Citera
FraXioN Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Problemet kan också vara att de som är förlorande inte alls har koll på om eller hur mycket back de ligger. De vinner ibland och minns vinsterna men förlorar i längden. Citera
hampulito Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Ofan, vad sitter jag och är bitter på om nätterna isåfall (= Jag är iallafall rikare än mamma, pappa och typ mina 3 kompisar ihop, även om dem inte är så många! edit: fick faktiskt ligga lite inatt trots singelskapet! Har du bara 3 kompisar? Citera
KenHag Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Skulle väl tro att jag i dagsläget börjar närma mig ett - på $3-4000,men det spelar mindre roll i och med + på andra spelformer och att poker är så in i helvete kul att spela,synd bara att man har så förbannat svårt att låta bli fylleslasket vilket är lika med minusspel:-) men va fan..... Citera
bogus Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Efterbliven poll imo, det finns inget plus-alternativ Citera
KenHag Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Efterbliven poll imo, det finns inget plus-alternativ Jo men nu var det ju inte hur mycket plus du låg som frågan gällde utan hur mycket du backat eller hur många som ligger back. Citera
striker Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Efterbliven poll imo, det finns inget plus-alternativ Du verkar efterbliven. Läs rubriken igen. Gör om, gör rätt. Citera
bogus Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 En poll där alla inte har ett alternativ är efterbliven imo (sök google om vad imo betyder) Jag svarade med ett vad jag tycker var ett felaktigt alternativ (a) eftersom jag ligger plus. och hur bra är det att ha en poll där en drös svar är felaktiga? Citera
Akumila Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 En poll där alla inte har ett alternativ är efterbliven imo (sök google om vad imo betyder) Jag svarade med ett vad jag tycker var ett felaktigt alternativ (a) eftersom jag ligger plus. och hur bra är det att ha en poll där en drös svar är felaktiga? Du vet att du inte måste svara va? Citera
bogus Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Du vet att du inte måste svara va? Jo, jag trodde det var straffbart med mellan 6-10 års fängelse att inte svara. Citera
ulaf Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Roligt att se vilka som svarat, antingen har vissa skämtat till det nu eller så röstade de back in the day. Citera
Recommended Posts