darkone85 Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Visst är de bra men är jag ensam om att gilla Dirk Gently bättre? har inte läst dom min mor tipsade mig alltid om dom. får sätta tänderna i dom då härnäst! Citera
chepplin Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Yes sir! Om man klarar av att acceptera vissa fysiska omöjligheter och inte börja ifrågasätta allt in i minsta detalj. ja..men i så fall måste jag tipsa om Bibeln! Tydligen ca 2000 år gammal men sjukt populär...bland annat i vissa delstater i USA. Folk lever tydligen mer eller mindre efter den.. Citera
KungKroon Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 ja..men i så fall måste jag tipsa om Bibeln! Tydligen ca 2000 år gammal men sjukt populär...bland annat i vissa delstater i USA. Folk lever tydligen mer eller mindre efter den.. Robert Langdon är coolare än Jesus! Citera
medullaoblongata Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 http://www.axess.se/tv/webbtv.aspx?id=280 Citera
bjoelle Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Är själv inget fan av romaner, deckare and so on. Jag är däremot väldigt förtjust i olika former av självbiografier. Tips: Ingvar kamprads Göran Perssons Jenna Jamesson Marilyn Mansson(finns visst bara på engelska) utöver detta har jag en pervers böjelse för de två av Virtanen släppta böckerna olyckligt kär i ingen speciell och kraschad. Citera
Recommended Posts