jontaw Postad 9 Juli , 2004 Rapport Postad 9 Juli , 2004 Hejsan! Vi är några stycken som funderar på att starta ett pokersällskap i Västerås, kanske börja som en studiecirkel och sen utveckla det. Jag undrar nu om det finns intresse av fler för ett pokersällskap i Västerås? / J Citera
Micke_E Postad 10 Juli , 2004 Rapport Postad 10 Juli , 2004 Jag är gärna med och spelar lite, bor visserligen inte i västerås men jag pluggar där så jag är ofta där endå. Citera
Anam Postad 10 Juli , 2004 Rapport Postad 10 Juli , 2004 Jag hade varit jätteintresserar om det inte var så att jag flyttar till Gbg i början på Augusti. Men jag tror nog att intresset finns. Om jag inte minns fel så finns det redan en grupp studenter som lirar lite. Tror dom finns med på http://wsop.info/se Citera
GILJOTINEN Postad 10 Juli , 2004 Rapport Postad 10 Juli , 2004 Vad jag vet så finns det redan en klubb i Västerås Citera
cibol Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Det finns som sagt redan en "pokerklubb" i Västerås....dock är det sommaruppehåll just nu...återkommer när det är dags att dra igång igen... Citera
Micke_E Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Det finns som sagt redan en "pokerklubb" i Västerås....dock är det sommaruppehåll just nu...återkommer när det är dags att dra igång igen... Brukar du spela där? Jag är lite nyfiken på vad det är ni spelar? Turneringar, cashgame? Vilka inköp? Citera
cibol Postad 27 Juli , 2004 Rapport Postad 27 Juli , 2004 Vi spelar turnering på fredagar + Jackpot final 2 ggr/år. Inköpen ligger på 200-400 kr...dem flesta som åker ut ur turneringen lirar väl cashgame vid sidan om... Måste tilläga att det är toppen stämning på V-ås klubben...ska bli jäkligt kul att köra igång igen... Citera