Gå till innehåll

Memory


Memory

Recommended Posts

Såg du köpt en MBP 13', hur tycker du storleken/upplösningen funkar på den. bra med yta att jobba på? överlag ett bra köp?

 

Perfekt storlek, vill absolut inte ha en större. Dock så kunde upplösningen vara lite högre men det är inget jag störs av, kopplar in den i en 24" när jag spelar. Jobbar man mycket i kontorsprogram kan nog upplösningen vara ett problem, själv använder jag den mest till surf/spotify/irc/film utöver pokern.

 

Jag är mycket nöjd med datorn, ger den 7.5/10

Köp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 316
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Perfekt storlek, vill absolut inte ha en större. Dock så kunde upplösningen vara lite högre men det är inget jag störs av, kopplar in den i en 24" när jag spelar. Jobbar man mycket i kontorsprogram kan nog upplösningen vara ett problem, själv använder jag den mest till surf/spotify/irc/film utöver pokern.

 

Jag är mycket nöjd med datorn, ger den 7.5/10

Köp!

 

Ok, tänkte också använda den till samma program. Samt koppla till skärm. Aldrig haft mac, men blvit sugen på en MBP. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte om det, ser väldigt stelt ut om man tittar på skåpen. Som man ska plocka fram burkar och grejer ur en lagerhylla.

 

Alltså jag kommer ju inte ha en hel vägg med bara skåp utan det blir över och underskåp med ett snyggt kakel emellan.

 

----------

 

Jag köpte en ny 24" samsung skärm för 3-4 veckor sen, och nu har en hel pixelkolumn fuckat ur och lyser ljusblått hela tiden. Finns det någon som inte har problem med sin elektronik? Tycker att jag får nyttja garantin på 75% av alla saker jag köper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, fast nu är det ju inte köket på bilden som har skrivit brevet sas. Var väl främst materialval som åsyftades.

 

oh my bad.

 

Materialvalet ser bra ut, men som sagt lite snyggare design för att falla mig i smaken :)

 

Alltså jag kommer ju inte ha en hel vägg med bara skåp utan det blir över och underskåp med ett snyggt kakel emellan.

.

 

Det låter mycket bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också dålig erfarenhet av samsungs skärmar. Jag hade fått för mig att de gör ganska bra skärmar men den jag köpte var en total fail. Tror den åkte ur sortimentet ganska fort efter alla reklamationer.

 

Jag tror jag ligger en bit över 75% på sistone. Jag var på netonnet typ 4 ggr på en vecka. Det enda som inte har åkt tillbaka är tv'n från LG. Det är jag glad för för den släpade inte precis upp sig själv 3 trappor. Det värsta är ändå datorkomponenter. Plug'n'play var en fin idé...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väldigt mycket teknik och har ytterst sällan råkat ut för problem. En samsung 20" skärm pajade på sättet du beskriver, och nått moderkort som gett upp. Annars inget

 

Jaha måste vara jag som har sjuk otur då. Senaste året har har jag skickat 4st iMac 27", en Dell laptop, datorhögtalare, arbandsur (2ggr) och en 50" plasma. Sen är det några skitgrejer som jag har slängt också.

 

Kommer antagligen att få skicka plasman igen då cirka 1/3 av bilden är lite rosatonad om man har en helt vit bakgrund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...