Beardo Postad 12 Juni , 2009 Rapport Postad 12 Juni , 2009 Aftonbladets pokersektion skrivs inte för pokerspelare, utan för potentiella pokerspelare. Dvs nyfikna människor som funderar på om de ska prova på det där med poker. Möjligen har de spelat 1-2 gånger med vännerna. Utan tvivel är det så, men även potentiella pokerspelare borde vara mer intresserade av eliten och priserna än huruvida "Farmen-Majsan" överlevde dag 1. Åtminstone hoppas jag det. Sen kan man ju knyta näven i fickan en smula över att det är usel journalistik. Eller göra något åt det i en samlad protest. Citera
Pold Postad 12 Juni , 2009 Rapport Postad 12 Juni , 2009 Haha, han är ju skön.. "Men... –Det var ingen som svarade där" Citera
Gaston116 Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Är lite trött på all smyg reklam som görs på Aftonbladet poker som deras senaste artikel där dom berättar om en person som vann ett wsop paket, hur många gör inte det? Kvalade in - men får inte spela poker-VM Hoppas verkligen inte det är Jim Baas som drygar ut lönen med Pokerstars mutor. Citera
Drunken_Penguin Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Är lite trött på all smyg reklam som görs på Aftonbladet poker som deras senaste artikel där dom berättar om en person som vann ett wsop paket, hur många gör inte det?Kvalade in - men får inte spela poker-VM Hoppas verkligen inte det är Jim Baas som drygar ut lönen med Pokerstars mutor. Lite kul att de får det att låta som att det är synd om honom att han inte får spela. Hade han fått spela hade han ju kunnat vinna "ett så kallat 'bracelet' - armband" som herr Baas själv uttrycker det... Citera
Dante Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 http://www.aftonbladet.se/poker/article5434247.ab Nu börjar det väl ändå gå för långt? Förmodligen inte, man vet aldrig med Baas, nästa artikel blir förhoppningsvis en där hunden Jilli ger sina bästa tips för hur du blir en bättre pokerspelare. Citera
MikeTime Postad 26 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2009 http://www.aftonbladet.se/poker/article5434247.ab Det måste ha varit Jilli jag mötte på SvS 1/2 häromdagen. Citera
Kena79 Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 Det måste ha varit Jilli jag mötte på SvS 1/2 häromdagen. Gul? Citera
MikeTime Postad 26 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2009 Gul? Inte jag. Tvärtom. Citera
Recommended Posts