Gå till innehåll

Vilka kreditföretag kan låna till bostadsrätt?


Recommended Posts

Det är ju svårt att låna av BANKER med bostadsrätt som säkerhet för oss pokerspelare och andra som saknar fast anställning. Men jag hittade en LÅNG lista över "kreditbolag" som inte är lika strikta. Det tar dock tid att ringa runt till alla.... :twisted:

 

Jag är tacksam för tips från andra pokerspelare om vilka kreditbolag som lånar ut till oss som saknar inkomst (men som har bra säkerhet i form av bostadsrätt)! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju svårt att låna av BANKER med bostadsrätt som säkerhet för oss pokerspelare och andra som saknar fast anställning. Men jag hittade en LÅNG lista över "kreditbolag" som inte är lika strikta. Det tar dock tid att ringa runt till alla.... :twisted:

 

Jag är tacksam för tips från andra pokerspelare om vilka kreditbolag som lånar ut till oss som saknar inkomst (men som har bra säkerhet i form av bostadsrätt)! :-P

 

Aldrig hört det faktiskt.Sök på "låna" här på forumet, det har diskuterats många gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och Zyr menar, gissar jag, att det finns ett rimligt skäl till att de har det.

 

Så har vi avslutat diskussionen utan att de inblandade behövde lägga sig i. :-)

Självklart måste de ha större marginal på sina lån. De tar ju större risker och ger lån till de som inte får lån hos en av storbankerna. :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...