Nidson Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Culture beat - Mr Vain Haddaway - What is love Snap - Rhythm is a dancer Troll - Jimmy Dean Ja det var allt jag hade i huvvet nu. Fyll på bitte. Citera
Loveless Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Låt mig gissa, du har slutat springa på diskon och sjaskiga träningslokaler, de enda ställen de där låtarna kan spelas utan att vem det nu är som spelar dem förtjänar att förlora hörseln. Citera
heltoker Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 mmmmmmmm studentskivor har en tendens att spela sånt man trodde alla hade glömt.. Citera
mr-flow Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 hahaha helt fel tråd men jag kan inte låta bli att droppa denna. det här fick mig att tänka på en afterski förra året. VENGABOYS - Boom boom boom. Citera
Larzzon67 Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Life is Life med Opus... Hatar skiten och hör den fortfarande alldeles för ofta. Citera
Nidson Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Låt mig gissa, du har slutat springa på diskon och sjaskiga träningslokaler, de enda ställen de där låtarna kan spelas utan att vem det nu är som spelar dem förtjänar att förlora hörseln. Förstår inte riktigt logiken i påståendet, men jag kom på en till låt: Toto - Africa Citera
Saint_Bjorn Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Hotel fucking California!!! Nästa trubadur eller gatumusikant jag hör spela den låten dräper jag rakt av. Samma gäller för det mesta med Creedence och Status Quo också. Finns hur mycket som helst när man tänker efter... Citera
Recommended Posts