Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Satt och spelade en WSOp steps när följande hände:

----------------------------------------

Starting game 4601190920.

Texaster is at seat 0 with 1,000.

jollytje is at seat 1 with 995.

zanna881 is at seat 2 with 895.

bergamo78 is at seat 3 with 685.

KraiSchnikof is at seat 4 with 935.

KentClark is at seat 5 with 1,000.

marvelousmer is at seat 6 with 1,385.

TiagoPina is at seat 7 with 1,000.

arco04 is at seat 8 with 1,105.

C-Kid is at seat 9 with 1,000.

The dealer is seat 3.

KraiSchnikof posts a blind of 5.

KentClark posts a blind of 10.

(Texaster is dealt Ac Ah.)

Pre-flop:

marvelousmer folds.

TiagoPina folds.

arco04 folds.

C-Kid folds.

Texaster raises 25.

jollytje calls for 35.

zanna881 folds.

bergamo78 calls for 35.

KraiSchnikof calls for 30.

KentClark raises 175.

Texaster raises 525.

jollytje folds.

bergamo78 folds.

KraiSchnikof folds.

KentClark calls for 525.

The flop comes

6c 9c 6s.

KentClark goes all-in for 265.

Texaster folds.

265 is pushed back to KentClark.

KentClark mucks.

KentClark wins pot (1,575).

Jag satt och tryckte frenetiskt på syn-knappen, men inget hände, och såg min tid ticka ner och jag timade ut.

Jag har gett upp hoppet om att få vettiga svar från supporten, så jag frågar representanten här i stället om man kan få ersättning för er sunkiga uppkoppling (iget fel på den här änden).

Köp lite nya servrar tack.

Postad
Jag satt och tryckte frenetiskt på syn-knappen
Syntomte!!! :lol:

Pokersajterna skyller alltid ifrån sig, det är aldrig fel hos dem. -Allt är normalt här. Det är din uppkoppling som det är fel på, brukar svaret vara.

Behöver ju inte vara deras servrar det är fel på. Om servrarna står i ett indianreservat i Kanada kan det gå fel på många ställen på vägen.

Mitt tips: du kommer inte att få ett skit.

Livet går vidare, skit händer.... :-(

Postad

Kul att det löste sig för dig.

Jag råkade ut för något liknande för något år sedan. I mitt sista

mail till supporten bad jag dem att donera mitt kontosaldo till valfri

välgörenhet och stänga av mitt konto.

Men jag tror att du och jag ligger i olika kundsegment.

Postad
Har fått svar, är nöjd.

Om vi antar att dom inte hotade dig med ett hästhuvud för att säga så så får man förmoda att du lyckades få någon form av ersättning.

Ska man gissa på turneringsinsatsen tillbaka? Mer kan dom ju knappast ge. Du åkte ju inte ut heller (bara kraftigt handikappad) så egentligen är väl hela insatsen för mycket?

Är det lönt i normalfallet att klaga? Måste det ha varit en situation där du uppenbart skulle spelat, eller räcker det med att du blivit bortkopplad ett tag för att kunna få återbäring.

Har hänt mig några gånger på FT att ett bord helt enkelt låst sig för mig (de andra kunde spela) medan andra bord fortsatte fungera för mig. Nu råkade jag inte illa ut men kunde jag fått ersättning här om jag sett AA komma upp?

Postad

Nu hände det igen, på en $500 SnG. Men motståndaren hade AA denna gång, så jag slank, men ändå alltså....

Ni kan väl säga till när ni inte har dessa problem längre, innan dess så spelar jag inte.

Nej, det är inte fel på den här sidan av bordet.

Postad

Har lagg och problem med att ansluta nästan hela tiden. Igår blev jag utslängd med 4 pers kvar i en wsop step4 och kunde inte ansluta på en kvart, åkte naturligtvis som 4a. Var inte något problem med någon annan klient, eller webläsare under tiden. Får man någon kompensation för detta, annars är det ju inte direkt någon mening att försöka kvala via everest.

Postad

Senaste tre kvällarna som jag spelat (11e, 12e, 14e) har det fungerat mycket dåligt. Laggigt, man har inte kunnat agera etc. Frustrerande och tiltande när man 12-tablear. Hade tänkt köra WSOP Steg 4 idag, men vet inte om jag vågar?