Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Haha...nu är jag inte 17år men jag tror att du måste vara det med tanke hur kasst du stavar ;)

Att en deal inte skulle göra nått för din rulle har jag svårt att förstå.

Jag rejkar för ca 500-1000$ varje månad och jag köra bara 4st bord åt gången.

För mig handlar det om rejkback på 300-600$/mån och det är mycket när man kör NL50.

Så än vilken nivå och hur många bord man kör och man kan få pengar tillbaks så är det värt det.

För det finns siter med deals som inte är sönder grindat

Postad
sa inte att jag oroar mig. basicially undra ja bara om skillnaden är stor eftersom nån sa "det dock får du tänka på att raken är lite högre där." och en rakedeal skulle nog inte göra så mycke för min rulle eftersom jag inte gillar att multitabla.

tack för PT tipset.

å jo jag MÅSTE ju vara bakom flötet. å vara sämst i världen på poker. och blä. och blä. osv. osv.

att säga åt en 17åring att sluta vara så tuff har säkert samma effekt som att säga åt honom att sluta onanera. dvs ingen. därför ska jag låta bli.

Haha...nu är jag inte 17år men jag tror att du måste vara det med tanke hur kasst du stavar ;)

Att en deal inte skulle göra nått för din rulle har jag svårt att förstå.

Jag rejkar för ca 500-1000$ varje månad och jag köra bara 4st bord åt gången.

För mig handlar det om rejkback på 300-600$/mån och det är mycket när man kör NL50.

Så än vilken nivå och hur många bord man kör och man kan få pengar tillbaks så är det värt det.

För det finns siter med deals som inte är sönder grindat

:lol::roll:

Postad

ok du kanske är 18 då. och du kan få alla pengar jag äger om du stavar bättre än mig.

och varför kommenterar ingen dendär länken..(killen som gjort nån liten undersökning på vilka siter som har största genomsnittspotter eller hu d va.) kanske för att alla, i hemlighet, har smygit sig till pacific nu och vill inte skapa mera diskussion.. he he

Postad

its a spelloff! men jag vågar nog inte. har du affe inte märkt hur tuff han är...nog bäst jag håller mig borta så jag inte råkar illa ut.

trevligt också att man inte kan få en diskussion igång här på poker.se utan att personer som lappen ska lägga sig i. men så går det man har tillgång till mammas och pappas internet och dator..