Donner Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Det är antagligen en myt. Hade man kunnat få kontot avstängt för saker man skriver så hade jag antagligen inte haft något konto där... Testa att hota i chatten att du ska krossa skallen på poker room managern med ett våffeljärn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Testa att hota i chatten att du ska krossa skallen på poker room managern med ett våffeljärn.. Får testa det efter den 16:e då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Testa att hota i chatten att du ska krossa skallen på poker room managern med ett våffeljärn.. Du lär inte förlora kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Du lär inte förlora kontot. Detta var alltså inget jag hittade på. En snubbe gjorde exakt det och fick kontot låst. Detta var för typ 4-5 år sen när Lee Jones var boss på stars. Kan inte svära på att det är sant, men snubben postade screen shot på mailet där han ifrågasatte avstängningen. Han blev tvungen att sätta in $30 på nåt amerikanst välgörenhetskonto och maila in scan på kvittot för att få kontot öppnat igen. Mordhot på honom själv eller hans personal var inget han tog lättvindigt på den gamle gringubben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 varför skulle pokerstars stänga av ett konto och förlora eventuell rake när de kan ta bort personens chat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Så här går det till; 1. Du skickar ett meddelande till kundsupport, som egentligen inte bryr sig så mycket eftersom att en advisor har så pass liten makt att de ändå inte kan hjälpa dig. 2. Advisorn skickar ärendet vidare till någon upptagen lirare som tar sig en snabb titt och tänker "ah, han vill få tillbaka pengar, aldrig" 3. Den upptagna liraren skickar sedan tillbaka ärenden till den ursprungliga advisorn och vips blir det pannkaka och alla berörda parter blir irriterade. I fortsättningen bör du bara skriva direkt till site-representanten här på pokerforum när det gäller klurigare frågor. Lätta ärenden såsom bonusar o.s.v kan du ta med support. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 varför skulle pokerstars stänga av ett konto och förlora eventuell rake när de kan ta bort personens chat. http://img210.imageshack.us/img210/7812/leejones6ek.jpg Hela mailet kom inte med så jag postar slutklämmen här: You send a $25 donation to the Heifer Project: http://www.heifer.org They will send you a receipt (in the mail) for the donation. Scan it, and send it to me as an email attachment. When I've received that, I'll reinstate you. You will get *ONE* more chance. After that, if you so much as look cross-eyed at any of our staff (myself included) you will be gone for keeps. That's the deal; take it or leave it. Lee Jones PokerStars Poker Room Manager Om du vill tro på det eller inte är upp till dig. Jag tycker historien var ganska rolig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexxzz Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 hahaha omg @ killen som hotade lee jones, om det nu är sant Angående topic, så tycker jag det är skönt att se att det löste sig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 ganska 90-tal att ta saker seriöst som sägs på internet, speciellt på ett pokerbord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Kan fan inte sluta garva - även om det givetvis är ett hemskt hot och jag hade agerat exakt likadant om jag vore Lee "WHEN I SEE LEE JONES IM GOING TO BASH HIS CRANIUM IN WITH A WAFFLER" (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sparven Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Nu kanske jag går ot i ot men varför har lee jones använt stjärnor runt *nobody*? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Nu kanske jag går ot i ot men varför har lee jones använt stjärnor runt *nobody*? Precis samma sak som när man skriver _nobody_ eller vill understryka något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts