XeroxFin Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Tacksam för snabbt svar; visst är det väl så, att man får upp till 200 $ i första insättningsbonus, fast man sätter in ett lägre belopp? Citera
EverestPoker Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Tacksam för snabbt svar; visst är det väl så, att man får upp till 200 $ i första insättningsbonus, fast man sätter in ett lägre belopp? Minsta insättning är 5 dollar och vår standarbonus är 200 dollar. Om du öppnar ditt konto via Pokerforum och använder koden PSE1000 får du en 1000dollar bonus med 5 dollar insättning. Mvh, Angelica Citera
XeroxFin Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Sajtrepresentanten, jag skriver ett PM till er nu. Citera
EverestPoker Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Sajtrepresentanten, jag skriver ett PM till er nu. Hej! Har svarat nu. Mvh, Angelica Citera
speccan Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Minsta insättning är 5 dollar och vår standarbonus är 200 dollar. Om du öppnar ditt konto via Pokerforum och använder koden PSE1000 får du en 1000dollar bonus med 5 dollar insättning. Mvh, Angelica Vad är bonuskoden för att få den vanliga 200$ bonusen ? , jag trodde jag signat upp via pf men det hadde jag tydligen inte kan ni inte hjälpa mig gjorde precis en insättning vill gärna ha nån form av bonus iaf Citera
EverestPoker Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Vad är bonuskoden för att få den vanliga 200$ bonusen ? , jag trodde jag signat upp via pf men det hadde jag tydligen inte kan ni inte hjälpa mig gjorde precis en insättning vill gärna ha nån form av bonus iaf Hej! Kan du skicka mig ditt nick på PM så ska jag kolla. Mvh, Angelica Citera
Recommended Posts