PokerJr Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Någon som vet om det finns något på internet där de visar omaha och hålkorten, helst inspelat live som aussie cashgamet eller annars typ highlights från turnering? Citera
Rebonius Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Vet att det har visats från WSOP $10k PLO. Citera
Supertequila Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Annars är väl såna träningssajter som dc o cr ett bra alternativ. Citera
mini72 Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Aussie million cash game. Det är ep. 03-04 från i år(09) ep. 03 är det ett bord med dom vanliga H.S killarna som spelar texas/omaha cash 500/1000$. ep. 04 spelar Tom "Durrrr" Dawn å Patric Antonius HU texas/omaha 1000/2000$. Grymt. Det är faktiskt det första Tv sänd PLO cash mej veterligen. Å jag har mellan 0,5 å 1Tb poker så jag har sett det mesta. PLO turneringar hittar du i dom senaste årens WSOP. Mvh Ps. Vet inte om jag får tala om var du hittar dessa. Enligt forums regler. Har ingen koll. Ds. Citera
kurtan Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Någon som vet om det finns något på internet där de visar omaha och hålkorten, helst inspelat live som aussie cashgamet eller annars typ highlights från turnering? Du hittar en del Omaha från WSOP på pokertube förutom Aussie Million Cash. Letar du runt lite på pokertube kan du nog hitta mer. Ps. Vet inte om jag får tala om var du hittar dessa. Enligt forums regler. Har ingen koll. Ds. Jag tror att det är ok att tipsa om http://www.pokertube.com då du inte laddar ner något därifrån, utan bara kollar på streamad video. Typ youtube för poker... Citera
Recommended Posts