Jezus Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Som alla förlorare måste jag kväsa ur mig mina frustrationer. Fyra raka all ins preflop med AA har resulterat i förlust pga triss hos motståndaren. Seriöst, Everest, sånt händer bara hos er. men jag får väl skylla mig själv som spelar där och göder retardsen som går all in med 44. När kommer ni minska uttagskraven? Nuvarande är väl $250 vill jag minnas. Citera
Larzzon67 Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Som alla förlorare måste jag kväsa ur mig mina frustrationer. Fyra raka all ins preflop med AA har resulterat i förlust pga triss hos motståndaren. Seriöst, Everest, sånt händer bara hos er. men jag får väl skylla mig själv som spelar där och göder retardsen som går all in med 44. När kommer ni minska uttagskraven? Nuvarande är väl $250 vill jag minnas. Personligen tycker jag att din promenad på vattnet var ett större mirakel. Citera
Seriks Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Personligen tycker jag att din promenad på vattnet var ett större mirakel. kanske var is Citera
_mowmow Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Jag väntar med skräckblandad förtjusning på hur everest ska svara på detta! Citera
Recommended Posts