hogge75 Postad 1 Juni , 2015 Rapport Postad 1 Juni , 2015 Karl var inloggad 2015-04-29 09:53 iallafall. +ignore hogge75 antar jag Ninjaedit: aha, april. Jaja Citera
PokerStars_Jens Postad 2 Juni , 2015 Rapport Postad 2 Juni , 2015 Sattar till SM.När drar de igång? Hej, Än så länge har vi inget planerat för Poker-SM 2015. Blir det aktuellt så kommer du att få information här, samt på vår hemsida och i klienten. /Jens Citera
Giftig Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Nu har jag fått två oerhört nonchalanta mail från den svenska supporten med svar som inte är i närheten av vad jag frågat efter/behövt hjälp med. Skulle någon representant i tråden kunna ta en titt på saken? Problemet gäller pengar som saknas på mitt konto efter cashgamespel. Det var nio dagar sedan, vilket kan ses under min "granskning av spelhistorik". Tack på förhand! Citera
JohanLj Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Massive bot ring on PokerStars and how to spot them Vad gör ni åt detta? Hur kan ni inte ha upptäckt detta när ni enligt egen utsago spenderar mkt deg på säkerheten? Borde ni inte kompensera spelare med mer än vad ni beslagtar av bannade konton? Citera
jaroiten Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Nu har jag fått två oerhört nonchalanta mail från den svenska supporten med svar som inte är i närheten av vad jag frågat efter/behövt hjälp med. Skulle någon representant i tråden kunna ta en titt på saken? Problemet gäller pengar som saknas på mitt konto efter cashgamespel. Det var nio dagar sedan, vilket kan ses under min "granskning av spelhistorik". Tack på förhand! Finns nog inte mycket som är mer irriterande än okunnig och slö support. Hoppas det löser sig för dig! Citera
PokerStars_Karl Postad 9 Juni , 2015 Rapport Postad 9 Juni , 2015 Hej, Giftig - Tråkigt att höra men skicka gärna ett pm till mig så skall vi göra vårt bästa för att lösa ditt problem. JohanLj - Tyvärr inget jag kan svara på specifikt i ärendet men vi är medvetna om tråden och ärendet i sak. jaroiten - Så skall det givetvis inte upplevas/vara. getseriouspls/hogge75 - Här betydligt oftare än så men inte inloggad varje gång. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
JohanLj Postad 9 Juni , 2015 Rapport Postad 9 Juni , 2015 JohanLj - Tyvärr inget jag kan svara på specifikt i ärendet men vi är medvetna om tråden och ärendet i sak. Spelare verkar ha förlorat >$5M mot PLO-bottarna. Starkt misstänkta bottar fortfarande aktiva idag. Dags att gå all-in kort Amaya. Man kan ju hoppas att de många miljoner dollar som Amaya plussat i rejk återbetalas till de drabbade. Lider med dom som spelar på dessa nivåer. Inte konstigt att spelen har blivit tuffare med bottar som säkerligen delar hålkort. Citera
Lassis Postad 14 Juni , 2015 Rapport Postad 14 Juni , 2015 Är Stars påväg att förbjuda NoteCaddy och liknande program eller vad är det som händer? Citera
CharlesRane Postad 16 Juni , 2015 Rapport Postad 16 Juni , 2015 Kom upp en ruta förra gången när jag startade klienten där det stod något liknande: "Ändringar i användarfil har förekommit" eller liknande. Hann aldrig se något mer så kraschade klienten och fick starta om den och sedan var allt som vanligt. Aldrig varit med om något liknande förut, vad kan det ha varit? Någon annan? Citera
Testi Postad 17 Juli , 2015 Rapport Postad 17 Juli , 2015 Edit fungerar nu igen utan någon förklaring Citera
Niklas svensson Postad 10 Januari , 2018 Rapport Postad 10 Januari , 2018 (redigerade) Hej jag skulle behöva lite hjälp av en support från pokerstars. Någon här? Redigerad 10 Januari , 2018 av Niklas svensson Notifiering Citera
Ezizyy Postad 17 Juni , 2020 Rapport Postad 17 Juni , 2020 Hej, hur fan når man er? Har letat efter eran livechat som jag inte hittar samt mailat er flera gånger utan något svar. Har ett pågående uttag sedan 22 maj där det står att uttaget granskas. Vad är det som tar sån tid har någon annan varit med om detta? Får ingen hjälp alls, inget svar på mail heller. Känns som att de lurar en och inte vill betala ut några pengar. Citera
muren Postad 18 Juni , 2020 Rapport Postad 18 Juni , 2020 Pokerstars har ingen support öht längre. Citera
Ezizyy Postad 23 Juni , 2020 Rapport Postad 23 Juni , 2020 Den 2020-06-18 kl 03:06, säger muren : Pokerstars har ingen support öht längre. Vad ska man göra då? Man får ju inte sitt uttag? 1 Citera
KlonkSteve Postad 25 Juni , 2020 Rapport Postad 25 Juni , 2020 Den 2020-06-24 kl 00:53, säger Ezizyy : Vad ska man göra då? Man får ju inte sitt uttag? Stars har väl visst då en support. Vad jag vet fungerar deras chat-funktion via klienten fine fortfarande. Dock är den nog inte tillgänglig dygnet runt, utan bara vid vissa tillfällen. Citera
muren Postad 26 Juni , 2020 Rapport Postad 26 Juni , 2020 Problemet är att deras "support" godtyckligt väljer att inte svara eller dröjer flera veckor. Citera
Ezizyy Postad 2 Juli , 2020 Rapport Postad 2 Juli , 2020 De svarar inte på mail nu det har gått mer än två månader, har lyckats chatta med dom men det enda svar de gett mig är att de ska ''påskynda'' mitt ärende och att pengarna kommer inom kort. Finns det ingen här som vet lite mer hur man går tillväga när sånt här sker? Citera
Recommended Posts