Gå till innehåll

Buffe betar vidare


Recommended Posts

Förra tipset: Kongsvinger vann! = +110kr

 

Första trixien var nära då det blev X i AIK-matchen. Tyvärr förlorade Falkenberg med 1-0 (hade en nick i ribban) och Djurgården är bara för dåliga... = -60kr

 

Andra trixien var ännu närmre då Ried vann men det blev X i de norska matcherna... = -60kr

 

Fyrlingen var ingen hit (superettan-matcherna satt inte) = -50kr

 

I Trippeln satt bara Groningen = -50kr

 

Dessutom vann FCK med 1-0 =-35kr

 

Dagsresultat: -145kr

 

Gårdagens tips och resultat: 400kr på att Wolfsburg skulle vinna sin match (de vann med 5-1) till ett odds av 1,44 = +178kr

 

Trixie med Hammarby-HBK X (satt), Cottbus-Leverkusen X (satt inte) och Recreativo-Racing Santander 2 (satt) = +94kr

 

En femling där jag satte fyra (hemmasegrar på Bordeaux, Sevilla, Lyon och Wolfsburg) men missade grovt på att Hertha Berlin skulle bortaslå Karlsruhe. De torskade med 4-0. Oddset hade varit 7,46 = -50kr

 

Wolfsburg vann med mer än ett mål till ett odds av 2,35 (satsade 40kr) = +54kr

 

Grafite skulle göra mål i samma match (han gjorde två). Insats 40 till 2 gånger pengarna = +40kr

 

Samma spel på Dzeko (han gjorde ett mål) till ett lite sämre odds = +37kr

 

Tyvärr fick jag även tips om att Carolina skulle vinna. Det gjorde de inte. = -40kr

 

Eric Staal gjorde inte heller två poäng = -40kr

 

Gårdagens resultat: + 373kr

 

 

Carolina var mitt fel! Ingen som skulle kunna tro att Pens haft 3-0 efter tre matcher när Carolina slagit Devils och Bruins på vägen.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens tips: Liverpool vann med 3-1 = +150kr

 

Smedby-Annelund blev 2-2.. = -30kr

 

Tripplarna var inte nära = -100kr

 

Gårdagens resultat: +20kr!

 

Dagens tips: Brage-Carlstad United 1. Insats 300kr, odds 1,60.

 

...sen 3 (!) trixies. Nr1: Ålesund-Stabaek 2 (2,20), Landskrona-Mjällby 2 (2,25) och Åtvidaberg-Gif Sundsvall 1 (2,35). Insats 80kr

 

Nr2: Eskilstuna City-Spånga X (4,30), Gefle-AIK X (3,25), och Helsingborg-Örgryte X/1 (dvs oavgjort i halvtid men HIF vinner matchen) (3,80). Insats 60kr

 

Nr3: Göteborg-Malmö X (3,50), Örebro-BP X (3,85) och Gefle-AIK under 1,5 mål (2,80). Insats 60kr

 

När det gäller rulle så har jag för tillfället, innan dagens tips, 1407kr på en sajt och 2803kr (varav 1000kr i bonus) på en annan. På den andra saknar jag att omsätta ca 3000kr innan jag kan ta ut bonustusingen. På båda sajterna startade jag med ca 1000kr. Jag är än så länge alltså +1200kr utan bonus och ungefär halvvägs till bonusen.

 

Som ni kanske har gissat är det "stora" tipset varje dag på bonus-sajten då jag alltså vill omsätta mer där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra dag igår som kunde blivit riktigt bra.

 

Gårdagens tips: Brage vann med 2-0! = +180kr

 

Trixie 1: Stabaek missade, de andra satt = +26kr

 

Trixie 2: Gefle vann med 1-0 mot AIK, de andra satt fint = +185kr

 

Trixie 3: Göteborg vann, de andra satt = +105kr

 

Satte alltså 6 av 9 matcher, hade jag kombinerat de annorlunda så hade vinsten blivit mycket högre (dvs om jag satt alla i någon i stället för två i alla).

 

Livebettade även 107 kr på Helsingborg mot Örgryte efter en halvtimme till 1,38. I halvtid slängde jag in 300kr till på HIF till 1,50 då de var fullkomligt överlägsna i första halvlek. De vann med 3-1 till slut. = +190kr

 

Gårdagens resultat: +686kr

 

Dagens tips: Lite tennis för en gångs skull (gör ett nytt försök)

 

Baghdatis-Monaco 1 . Insats 20kr till 5,0

 

Dubbel på Gullickson-Cirstea 2 och Wickmayer-Radwanska 1. Insats 100kr, odds 1,80.

 

Zakopalova-S Williams 1. Insats 30kr odds 4,60

 

Dagens trixie: Djurgården-Häcken X (3,30), Enskede-Värmbol X (3,75) och Väsby-Falkenberg X (3,40). Insats 60kr

 

Sen på skoj 10kr på att Ldb Malmö slår Umeå med 5-3 i damallsvenskan. Odds 140,0

 

Körde även Enskede-Värmbol 2 till 3,80. Insats 33kr.

 

..och slutligen Husqvarna-Öster 2. Insats 300kr, odds 1,83.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tisdagens tips: Baghdatis torskade = -20kr

 

Zakopalova var nära men förlorade = -30kr

 

Tennisdubbeln satt säkert. = +80kr

 

Trixien satt en men var ett mål i från i de båda andra... =-60kr

 

Ldb vann inte med 5-3.. =-10kr

 

Och tyvärr var det just Enskede-Värmbol X:et som satt, dvs ingen tvåa = -33kr

 

...och som lök på laxen torskade Öster mot ett hypereffektivt Husqvarna = -300kr

 

Tisdagens resultat: -373kr

 

Onsdagens tips: 20kr på att Carolina skulle slå Pittsburgh med 2-0. De förlorade = -20kr

 

En ny tennisdubbel (vinst på Suarez-Navarro och Benesova). Satt fint till ca 2,0xpengarna = +157

 

Ouanna slog Safin! 40kr satsade blev = +88kr

 

Körde även varningar på Puyol, Vidic (tack!) och Keita i CL-finalen. = +48kr

 

Onsdagens resultat: +273kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens tips: Craybas-Wozniacki 1. Odds 8,0 till 40 kr. (Wozniacki var halvskadad).

 

20 kr på att det blir minst fem mål mellan Breda-Groningen ikväll. Odds 5,0.

 

Trippel med AIK-Hammarby 1, Syrianska-Norrköping 1 och Boden-Piteå 1. Odds 7,16, insats 50kr.

 

Ersboda-Robertsfors 1 till 1,80. Insats 100kr

 

Tror stenhårt på Boden och Ersboda så jag kör en dubbel på de också. Insats 100kr odds 3.0.

 

50 kr på att Groningen vinner också förresten. Odds 2,50.

 

Dagens säkra: Spårvägen-Djurgårdsbrunn 1. Insats 400kr odds 1,25

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bettandet har rullat vidare. Har spelat ganska mycket men tyvärr backat en del. Rullen är just nu 1700 på sajt 1 och 1600 på sajt 2. Bonusen är omsatt och inräknad i nr 1. Har en del levande spel också så egentligen är rullen lite större.

 

Dagens tips till Zalon: Trippel på Östersund-Brage 2, Finland-Ryssland 2 och Holland-Norge 1. Odds 4,66. Min insats 150 kr.

 

Kör även en del tennis, t ex: Cilic-Mahut 2 och Mathieu-Ferrero 2. Odds på dubbeln 5,84. Insats 40 kr

 

"Säker" dubbel på Cavaday-Tanasugarn 2 och Kohlschreiber-Tursunov 1. Odds 1,68 på dubbeln. Insats 200 kr

 

Har även ett dubbel-system med segrar för Schuettler, Garcia-Lopez, Cetkovska och Goerges. Total insats 180 kr för sex dubblar.

 

Lite mer skräll men hyfsat troligt nämligen Ecuador (Sash ftw!) mot Argentina. 1 till 2,80. Insats 36 kr

 

Go nutz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att du tog rygg igår Zalon, förutom på den "säkra"...

 

Gårdagens tips: Trippeln satt fint = +549kr

 

Mahut och Ferrero vann = +194kr

 

Tanasugarn sög = -200kr

 

Ecuador vann med 2-0! = +65

 

Dubbelsystemet har jag en av två och de övriga spelas klart idag. Behöver sätta båda för att plussa.

 

Körde även en baseball-trippel i natt som sket sig =-100kr

 

Gårdagens resultat: +508kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...