Klinsmanne Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 någon som spelat där ? eller på någon av de övriga rummen inom ipoker nätverket? hur är spelet? nivåer? in/ut cash? hur räknar dom rakeade händer? räcker det med om man blivit delad kort eller behöver man bidra till potten, jag letade men kunde inte hitta någon information om detta på deras sida eller T&C. http://www.fairpoker.com Citera
Papa Kubo Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 En liten påminnelse, som vanligt: Allt bonussnack i bonustråden! Citera
Svinto Postad 7 Juli , 2005 Rapport Postad 7 Juli , 2005 Fick ett spammail från fairpoker idag. Har aldrig spelat där och hade aldrig hört talas om dem tidigare. Hata företag som säljer ens mailadress. Citera
Papa Kubo Postad 7 Juli , 2005 Rapport Postad 7 Juli , 2005 Har aldrig spelat där och hade aldrig hört talas om dem tidigare. Det verkar du inte vara ensam om. Citera
tikhal Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Den här siten verkar semiintressant, någon som har provat än ? Vilket nätverk ligger dom på ? De mikroskopiska screenshotsen i 2D-mode är misstänkt likt noblepoker, är det det nätet åker siten rakt i mucken. Citera
C-Line Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Håller på och spelar där. Helt okej klient, inget utöver det vanliga men helt okej. Tidigare hade det ett asbra multitable system där man istället för flera fönster kunde samla allt i ett på ett fiffigt sätt men nu funkar det exakt som partys. De har rätt okej kundservice, svarar inte direkt men svaren kommer alla gånger. Dock inte testat att ta ut pengar därifrån ännu. Citera
Ugrath Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Gjorde ett uttag härifrån till neteller för två dagar sen. Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få pengarna? Citera
Ugrath Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Ok får väl svara på min egen fråga. Det tog 5 dagar varav 3 bankdagar att få ut pengarna från fairpoker --> neteller. Citera
stasjo Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Deras server är nere... är mest orolig för mina pengar jag har där. Fick svar igårkväll att dem hade "maitenance", nån som vet mer? Citera
r3mix Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Ser ut som om möjligvis skulle kunna testa lite grann där för att se hur det funkar, jag hoppas någon kan svara på hur mycket SNG-action det finns.. Citera
Recommended Posts