Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

När skall ni göra något åt lobbyn?

Borden och alla funktioner är förmodligen den bästa på marknaden, men lobbyn håller ingen högre klass.

Med så många spelare borde man kunna filtrera nivå för nivå.

Och varför blanda in PL-borden bland NL-borden? Tidigare var dom ju iaf ihopklumpade med varandra, men nu är dom ju ihopblandade med NL-borden.

Tråkigt för oss som vill spela NL, ännu jobbigare måste det vara för dom som vill spela PL.

Ett tips är att titta lite på Ipoker. Dom har ett rätt bra system som skulle kunna utvecklas.

Postad
När skall ni göra något åt lobbyn?

Borden och alla funktioner är förmodligen den bästa på marknaden, men lobbyn håller ingen högre klass.

Med så många spelare borde man kunna filtrera nivå för nivå.

Och varför blanda in PL-borden bland NL-borden? Tidigare var dom ju iaf ihopklumpade med varandra, men nu är dom ju ihopblandade med NL-borden.

Tråkigt för oss som vill spela NL, ännu jobbigare måste det vara för dom som vill spela PL.

Ett tips är att titta lite på Ipoker. Dom har ett rätt bra system som skulle kunna utvecklas.

Det finns åtskilliga lobbys (rätt pluralform???), så vilken klients lobby syftar Du på?

Troligen har Du rätt svar i post #2.

---

Vänligen hjälp undertecknad med följande (:oops: pinsamma :oops:) fråga:

Hur startar jag ett nytt ämne?

/skalman

Postad
Det finns åtskilliga lobbys (rätt pluralform???), så vilken klients lobby syftar Du på?

/skalman

Då frågan ligger under Fulltilts del av forumet så är det nog pokerstars han menar....

Postad
Då frågan ligger under Fulltilts del av forumet så är det nog pokerstars han menar....

Sorry :oops:, gick bara från länken på huvudsidan utan att titta högst upp på forumsidan som jag hamnade på...

Min föregående fråga kvarstår dock obesvarad!

/skalman

Postad
Räcker ju förvisso med att trycka på typ i nl/pl kolumnen....

Ja men det gör ju att man inte kan sortera efter tex potstorlek om man nu vill det.

Men när klienten i övrigt är så bra så kan jag inte förstå att man inte ens kan sortera så man bara ser tex NL25 6-manna. Under Low så kommer det ju ganska många bord upp. Vilka 80% inte är intressanta för mig.

Postad

Kolla in FTP Answers tråden på 2+2, det är stor komik varje gång.

MTT och SNG-spelare ber om något helt absurt, får det direkt nästa update, cashgamespelare tjatar om lobbyn och bättre säkerhet och har fått höra i ett halvår att "det är något på gång". Sedan när saker går fel så försvinner sajtrepresentanten tills buggarna är fixade.

Postad
Kolla in FTP Answers tråden på 2+2, det är stor komik varje gång.

MTT och SNG-spelare ber om något helt absurt, får det direkt nästa update, cashgamespelare tjatar om lobbyn och bättre säkerhet och har fått höra i ett halvår att "det är något på gång". Sedan när saker går fel så försvinner sajtrepresentanten tills buggarna är fixade.

Vad för något?

Postad

Ett känt faktum. Se tråden jag länkar till och tidigare trådar av FTP Doug så kommer du förstå vad jag menar.

Tydligaste exemplet är ju att det finns filter i sng/mtt lobbyn och att det utlovats i ett halvår för cashgame. Men det har ännu inte implementerats. Detta är dock inte någon absurd request av sng/mtt-spelarna, men se vilka sjukt dåliga turneringar som ibland efterfrågas och nästan alltid läggs upp medan cashgamespelarna mestadels ignoreras.