Fritteman Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 ...vilken är det som gäller? /Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Och vad är det för tid som gäller om man dessutom ska spela västerås satteliten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 E_novella, när skall du höra våran klagan? Det skulle ju inte vara helt dumt att veta vilken tid man ska infinna sig för att spela både västerås sattelit och 500+50 tour. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
e_novella Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 ok, ok! På fredag gäller: 500 + 50 freezout med 5 000 i starmarker 25 min blindsökningar väldigt få pauser och start 18.15 (m a o sista anmälning 18.10!!!!!!!!!!!) så kör vi på till det är klart. Vad gäller sateliten till Västerås har jag inget att göra med utan ni får fixa om ni är intresserade av det. Marker finns det gott om dock så vet jag inte hur många bord vi kommer ha lediga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 27 April , 2005 Rapport Share Postad 27 April , 2005 Nån som känner sig redo att ta lite ansvar? Verkar som vi behöver nån som kan bära äggklockans tunga börda på fredag . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts