ulaf Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Ja att AQ skulle behöva va s00t som jag skrev i parantesen är inte riktigt friskt. Men jag foldar nog AJo och ATs i dagsläget, kanske måste öppna upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 ATs är iaf jävligt given IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peewee37111 Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Bettat på nhl idag consp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Dåligt med updates av mig, beror mest på att spelet gått så kallt . Idag blir det ett halvt söndagspass, började 18.45 och startar nog till 21. Heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Vad händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 13 Maj , 2009 Rapport Share Postad 13 Maj , 2009 ??? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 waddup? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 gul? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 R.i.p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Jag lever och har hälsan i behåll!! Tack för omtanken dock. Sitter just nu bredvid bluwajt och har precis dragit igång ett MTT-pass, heja oss! Vet inte riktigt varför jag inte har uppdaterat något här, har inte haft nåt intressant att skriva, mitt liv är mest fyllt av grind och annat ointressant men ska försöka få med några intressanta anekdoter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Tack Hamstern . Gårdagen började bra för både mig och bluwajt men efter att ha jobbat upp stackarna i rätt många så barkade det fort utför. Dock lyckades jag vända på riggen igen och vann till slut FTPs 100r för 16k. Riktigt rolig turre eftersom den blev så djup (det var 6max) och även många duktiga spelare med i slutet. Själv är jag nyvaken nu, dock ligger bluwwe och sover i soffan , snart blire dock väckning och frulle för att sedan ladda inför kvällens grind, är riktigt taggad på 2,5k eventet bland annat . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Gårdagen började bra för både mig och bluwajt men efter att ha jobbat upp stackarna i rätt många så barkade det fort utför. Dock lyckades jag vända på riggen igen och vann till slut FTPs 100r för 16k. Riktigt rolig turre eftersom den blev så djup (det var 6max) och även många duktiga spelare med i slutet. Själv är jag nyvaken nu, dock ligger bluwwe och sover i soffan , snart blire dock väckning och frulle för att sedan ladda inför kvällens grind, är riktigt taggad på 2,5k eventet bland annat . Wow, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Snyggt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 n1 ))) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 wp att vinna typ enda turren jag inte hade procent i donk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Grattis mannen:) Då måste man altså in o köra för att hålla undan på P5s swe;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Grattis Lycka till ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Tack alla sdåfoiushfåoisdf bust direkt i 2,5k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 :cry: katastrof... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts